TV billedet står på højkant efter opdatering til iOS 8.3 og TDC Play app v. 3.6.5


Efter de ovennævnte opdateringer står udsendelses-billedet på højkant (drejet 90 grader) på mit tv.

Jeg afspiller fra TDC Play-appen på iPad Mini over et autoriseret Lightning-HDMI kabel til et Sony full-HD fladskærmstv.

I app'ens Indstillinger har jeg forsøgt at nulstille cache og login samt app-indstillinger, men uden at løse problemet. Jeg har ligeledes forsøgt at gøre det samme på min iPhone 6 (opdateret til samme versioner), og der var det samme problem.

 

Hvad gør jeg? Er det en fejl, eller kan jeg gøre noget for at jeg igen kan se tv fra TDC Play på mit fladskærms-tv?

 

Mvh.

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej MajaMarie

Vi er bekendte med denne problemstilling, og vi har meldt det videre til vores udviklere, så vi kan finde en løsning.

/Ajla

Hej Ajla
Jeg vil lige høre om der er noget nyt om en løsning på dette problem?
Mvh
Michael

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)