tv billede fryser

Hvorfor "fryser" billedet på tv'et??? Det sker ret ofte, 2-4 gange pr time når det er værst. Har haft slukket modtageren, både på fjernbetjening og bag på reciver, virker ikke. Har ikke haft slukket for boxen, den hvor det hele kommer fra, den er nemlig ret utilgængelig, men det kan da heller ikke passe at det ikke bare virker som det skal.

Håber på hjælp/forklaring

Lene

9 Kommentarer

forresten er det hometrio vi har

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

jeg tror desvære det er det der skal til,

du slukker alt dit udstyr(TV box, evt. Multiroom box, TDC Homebox/TDC box(router), andet udstyr tilsluttet).

så venter du 5 min og tænder igen i rærkke følgen Router, TV box, Evt. Multiroom box, og så bare alt det andet du har slukket. 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det skal slukkes helt.

du kan evt også læse den har side om dit problem.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19419

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej herum79.

Her har jeg også det samme problem, har ligeledes HomeTrio, samt at jeg også har haft boksen slukket.

Jeg vil dog lige sige, at den sidste frysning, jeg havde var ca kl. 00.05 (jeg er på BBC HD).

Inden da frøs boksen på alle de kanaler, jeg gik igennem for at tjekke, om det kun var den ene kanal.

Netop nu, imens jeg skriver dette, fryser BBC HD igen (00.33-00.36), samt at jeg har haft småfrysninger hele ugen igennem.

Det eneste forslag, jeg har i tankerne lige nu, er at TDC muligvis stadig ikke er færdig med at installere det nye software: http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=449780058&dogtag=p_help_abo_drift_tv

Håber, at dette bliver løst, da det er irriterende, at prøve at følge et program, men er besværligt pga frysningerne.

Mvh

MacGyver

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Og hej Miela.

De frysninger, jeg havde i går, var kun blink i billede eller pixelering - dette minder desværre lidt om det problem, vi havde den 13. Januar, håber ikke, at vi skal igennem det igen Trist humørikon

Imens jeg skrev dette, frøs kanalen 2 gange mere.

Omdømme 3

Hej,

Ja det var også det første jeg tænkte da jeg så tråden, men skulle det ikke være løst?

det ender jo med at jeg skal tage turen til Hornslet og se problemet selv så jeg kan se helt presis hvad der sker.Humørikon med tunge

jeg kom til at tænke på at der kan være problemer med HDMI porten i enten TDC boxen eller TVet.

det ver forde jeg skulle se en film på min Blu-ray og der fik jeg en fejl som linede det i beskrev, og jeg måtte hente en opdatering til mit TV og blu-ray for at få bugt med problemet.

Omdømme 2

Hej.

Jo, det skulle gerne være løst, men det er jo kun TDC, som kan sige, hvorledes det står til med det.

Det ville jo være skønt, hvis vi selv kunne løse problemerne, men det er nok for meget at forlange - ikke alle er lige gode indenfor det tekniske.

HDMI-porten er da et godt forslag, men om det løser problemet for alle, kan være svært at sige.

(Frysningerne fortsætter stadig her) Trist humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Der har været en landsdækkende fejl på TV igår aftes/nat. Se link til vores Driftsinformation her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=-778392614&dogtag=p_help_abo_drift_tv

Mvh. Gitte

Hej, Så film 100 sammen med mit barnebarn i Torsdags uden problemer, men i går D.28-10 forsvandt lyden og billedet frøs, kørte lidt og frøs igen, det var på samtlige film vi prøvede at se. Vi har oplevet det tidligere og er møj irriterende. Hvis det er samme problem hvis man skal betale for at se en film, vil jeg holde mig langt væk fra dette. Jeg prøvede at opdatere men intet hjalp, det er for dårligt TDC.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)