Tv

Hvorfor er der ikke Billede og lyd på Viasat Action og  Viasat Classic Fra klokken 00.00 Til Kl.  04.00

13 Kommentarer

har samme problem og nu også med Nordic

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Munk har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Jeg prøvede lige at skifte over til en af voksneudsendelserne og det er sgu rigtig, kanalerne er låst på forælderkontrolen og jeg prøvede, om de kunne låses op med pinkoden; og det kan kanalerne ikke.

Så det er noget, en fra TDC må svarer på; eller om de har fået en ny politik ang. fremvisning af voksneudsendelserne, at TDC automatisk går ind og spærre for disse udsendelserne. 

TDC skal da bare se at få lukket op, og det er lige her og nu...!!!

Såvidt jeg husker HAR jeg betalt for at kunne se de kanaler og de er en del af den aftale der er indgået da jeg valgte Viasat..

Har lagt mærke til, at TDC medarbejdere - f.eks. med titlen Forum Moderator !! - af og til svarer her på Forum, men kun på ting, de har let ved at svare på. Når det drejer sig om kritik af f.eks. kundeservice og svar på spørgsmål som i denne tråd, er de knapt så hurtige. Det bliver ringere og ringere med den såkaldte kundeservice fra TDC's side. TDC har bare at løse dette og lukke op for den selvbestaltede censur uden yderligere snik-snak - ellers er der andre udbydere på markedet!!!! Kom ind i kampen, TDC !!!!

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Munk har modtaget fra andre medlemmer.

Ja det er ret forbløffende, at alle TDC ansatte som ellers plejer at være flinke til at svare de div tråde, undlader at svare på de tråde som retter sig til de henvendelse ang. sort skærm på erotiken fra 00:00 - 04:00 Mystisk!!
Men det er da forhåbenligt en fejl med censuren, fra tdc's side. Men der vel nok et svar på mandag. Om TDC låser op for disse udsendelser!!..

Eller om vi kommer til at betale en ekstra pris for at få oplåst op. 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle

Vi er blevet opmærksomme på at der er sort skærm på Viasatkanalerne efter midtnat, hvor der normalt vises erotisk indhold. Dette er opstået i forbindelse med navnændringen på kanalerne fra TV1000 til Viasat.
Jeg kan oplyse at det ikke kun er TDC TV der er ramt af dette problem. Det er ligeledes galt på You See's DVB platform. Vi er i øjeblikket i dialog med Viasat om dette - og håber at have løst problemet hurtigst muligt. Udmelding skal nok komme her, når der er nyt i sagen.

Når der ikke er noget svar fra "TDC" i weekenden eller om natten her på Forum, skyldes det at dette er et kunde-til-kunde Forum. Der er altså ikke døgnovervågning fra TDC her - og de TDC ansatte der svarer herinde gør det primært på frivillig basis, og mange gange i deres fritid. Det er altså ikke fordi vi ikke vil svare - men nogen gange holder vi bare weekend  Glad humørikon

Med venlige hilsen
Gitte

Omdømme 2

Så skulle fejlen være fundet - og rettet. Det skulle derfor være muligt at se indhold på Viasat kanalerne igen efter midnat.

Mvh. Gitte

Hej Gitte.

Tak for dine svar... Der er stadigvæk HÆNGELÅS på forældrekontrollen, med teksten Låst Erotik og over !

så det bliver spændende at se... om det kan fjernes... pt er det ikke muligt !

mvh  Fatima

har snakket med hotline i dag, de sagde også at fejlen var fundet og rettet i dag - men det er den ikke.

Hvordan kan man sidde og sige at det er rettet når det ikke er? 

Hej Du...

Man kan se programmerne, nuvel, men at TDC går ind på MIN password beskyttet forældrekontrol, og sætter en HÆNGELÅS, det er ikke SÆRLIG heldigt...  det er IKKE rart, at et FIRMA " sådan " manipulerer med sine kunder.... det er mild sagt " usmageligt "...  Ingen skal pille ved min RET til at se hvad jeg har betalt for,  det er bare for meget....

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Fatima skrev:
Hej Du...

Man kan se programmerne, nuvel, men at TDC går ind på MIN password beskyttet forældrekontrol, og sætter en HÆNGELÅS, det er ikke SÆRLIG heldigt...  det er IKKE rart, at et FIRMA " sådan " manipulerer med sine kunder.... det er mild sagt " usmageligt "...  Ingen skal pille ved min RET til at se hvad jeg har betalt for,  det er bare for meget....

Ro på....

Der er jo tale om en åbenlys fejl hvor ingen på nogen måde har haft til hensigt at genere dig på nogen måde.

!

Omdømme 2

Hej igen

Jeg tror tingene  bliver blandet lidt sammen her.

Viasat havde en fejl på deres Live Tv kanaler efter navneændring, som betød at man fik sort skærm på kanalerne når de begyndte at sende "naturfilm" efter kl 24. Den fejl er blevet rettet, og det er igen muligt at se programmerne (vi har i hvert fald testet det ok igår)

En helt anden ting er den såkaldte "forældrespær" der viser en hængelås ud for erotisk indhold. Den gælder IKKE for live TV - men KUN for lejefilm - og det har ALTID været sådan - altså ingen fejl her. Det betyder at man både skal taste både "forældrespærkode" og  "lejekode" når man vil leje en film med erotisk indhold, og ligeledes se indholdet i filmkategorien "Erotik". Hvad dette angår, er det måske ikke så tosset at éns små børn ikke kan komme ind og kigge i den kategori når de er alene hjemme efter skole. Glad humørikon

Det er altså vigtigt at man skelner mellen det der kører live på de forskellige kanaler om natten - og de film man kan leje og betale for under TDC Film.

Der er altså ikke tale om at man forsøger at "krænke" nogens rettigheder til at se hvad de vil - det kræver blot et tast af koden for at se indhold under erotiske lejefilm (og sådan har det altid været).

Med venlig hilsen
Gitte

Hej.

Tak for et fyldigt svar, og de korrekte informationer, der sætter tinge på plads !

Hermed en undskyldning for min " hurtige " dom, dette skyldes udelukkende min uvidenhed.

slut herfra.....

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P