tv 3 på hometrio

Er der nogen der ved hvorfor tv3 og 3+ er i yousee og ikke i hometrio?

8 Kommentarer

Hej viasat er et tilvalgs pakke du skal købe på hometrio

Ja ,det ved jeg godt, men hvorfor kan de have tv3 uden at købe tilægspakken?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej teamfa

Den korte forklaring er at YouSee kabel TV er én løsning - TDC TV via internet er en helt anden løsning.

Forskellige TV-udbydere har forskelligt indhold i deres TV pakker. Du kan derfor ikke sammenligne YouSee kabelTv og TDC TV.

Mvh. Gitte

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Hapsen har modtaget fra andre medlemmer.

Til gengæld har vi en masse "dejlige" svenske og tyske kanaler Blinkende humørikon

Jo, men det er vel lidt svært at forstå at yousee bare har tv3 mens hometrio skal tilkøbe for 287 kr andet skrammel pr. måned for at få tv3 og3+

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Hapsen har modtaget fra andre medlemmer.

Mit svar om de "dejlige" svenske og tyske kanaler var nu ment sarkastisk - vi ser højst 6-7 af kanalerne på Hometrio - resten er "skrammel" - det er meget irriterende at man ikke selv kan vælge præcis de kanaler man ønsker. Jeg kender godt argumenterne om at det er distributørerne, producenterne, Bigfoot og alle mulige andre, som bestemmer sammensætningen og dermed prisen. Men det burde nu være kunderne - konkurrencen fungerer bare ikke effektivt. Det svarer jo til at man gerne vil købe en liter skummetmælk i supermarkedet, men man skal altså lige snuppe en liter ymer og sødmælk med, ellers får man ikke lov tl at få skummetmælken med hjem....

Pyha - så fik jeg lige lukket lidt galde ud - sorry......

ja det er lidt træls og rigtig dyrt, de få kanaler vi får med viasat pakker er næsten samme pris som hele danmarks pakken koster hos viasat og det er 50 kanaler

synes der mangler nogle flere spændene programmer... mangler noget mere Discovery eller History. men har i stedet en hel del tyske norske og svenske kanaler. Dem har jeg absolut intet at bruge til!

synd at vi i dagens DK ikke har særlig mange kanaler at vælge imellem der er noget ved... og hvis vi vil have flere kanaler skal vi betale kassen for det... synd og skam. kan godt forstå hvorfor den yngre generation ser "ulovlig" tv på nettet

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)