Svar

TV 2 News gratis under valget?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Pulvermos har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg overvejede om ikke det kunne være en ide at gøre TV 2 News frit tilgængeligt under valgkampen, så alle TDC kunder kan følge valget døgnet rundt? Det ville være en super service fra TDC's side, og til glæde for alle.

Venlig hilsen

Stefan
icon

Bedste svar af LarsA 1 september 2011, 19:30

Måske er ønsket om gratis TV 2 News gået i opfyldelse. I hvert fald har jeg i dag kunne konstatere, at en stor del af kanalerne fra Viasat-pakken er tilgængelige hos mig - og heriblandt er TV 2 News.

Er jeg den eneste, som pludselig uden besked fra TDC (igen skulle jeg måske bemærke!) har fået nogle ekstra kanaler?

Kunne være interessant at vide, hvor lang tid man har kanalerne...

Se original

24 Kommentarer

Jeg ville sige nejtak ! Er allerde ved at få kvalme af valgsnak - alle nyhedsudsendelser - landsdækkende og regionalt er så fyldt, at jeg ikke også gider se det på TV2 News

Men jeg kan jo lade være med at se det :-)

Mogens

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

DR-update er gratis.... Og indholdet er fuldt på højde med TV2-News. Selvom DR-update ikke har egen helikopter Glad humørikon

Vh

Peter

Det er ikke alle der kan fange DR-update. Jeg kan f.eks. ikke. Måske fordi jeg kun har analogisk sinal (tror jeg nok det hedder). Nu er det længe siden jeg har forsøgt at fange den kanal. WEB-TV - jo det kan da godt være. Jeg ved det ikke, men det er jo heller ikke alle der har og kan bruge en pc.

Og ja - jeg får også nok valg-flæsk, men der er jo heldigvis nogle der ikke kan få nok, og der ville det være fint med TV2-news..Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

@Maja.

Analog TV? Nej det tror jeg ikke Glad humørikon Det analoge net blev slukket for snart 2 år siden - så hvis du kan se fjernsyn - og har egen antenne - så er det digitalt. Visse kabelnet sender godt nok nogle analoge kanaler i deres net, men der er nok ikke nogen der sender TV2 news analogt - så er det jo svært at styre hvem der skal betale. De sender så muligvis heller ikke DR-update - men så må man jo gå til sin antenneforening.

Hvis du er medlem af en antenneforening - og modtager TV analogt - så skynd dig at få en digital modtager. Du vil opleve dit TV-udbud blive brgrænset mere og mere. Og der er ingen hjælp i lovgivningen. Der stilles kun krav om at must-carry kanaler sendes digitalt.

Der er selvfølgelig også den mulighed at man har egen antenne og en digital MPEG2 modtager. Så har man digital TV men kan ikke se DR-update. Men så kan man heller ikke se TV2 news selvom den blev gjort gratis. Begge de kanaler ligger som MPEG4. Hvis det er der den ligger - så har man under alle omstændigheder er problem efter 11. januar 2012 - der bliver MPEG2 signalet slukket.

Hvis spørgsmålet er relevant her - må det være fordi man modtager TV i home-trio. Der ligger på de DR-update og TV2 News.

Vh

Peter

@Peter

ØHH - hvor er det da godt at nogen gider gøre opmærksom på det, når jeg skriver noget sludder.

Jeg har yousee kabeltv (den store pakke). Oppe på 1. salen har vi lige købt et nyt fladskærm med MPEG4, og der kan vi godt se DR-update + tv2news. På mit gamle tv i stuen mangler den der MPEG4, men kan godt se tv2-News.

Ud fra det du skriver, lyder det til at jeg skal ønske mig et nyt tv i julegave, hvis jeg vil se tv i min stue i det nye år. Jeg håber sørme at TDC's kunder er klar over at de måske skal ud og invister i nyt tv

Omdømme 3

@Maja.

Man kan jo altid bruge et nyt TVMeget glad humørikon

Men - husk nu at når det er kabelnet - så er det muligt at sende kanalerne videre i alle mulige formater til kunderne. Incl. at konvertere dem til gammeldags analogt TV. Derfor er det ikke sikkert at der vil ske noget til nytår. Det afhænger af det kabenet du er koblet på. Ved You-see vil der sandsynligvis endda være store lokale forskelle på hvad der kan lade sig gøre hvor. Men mon ikke You-see kan hjælpe med oplysninger om det?

Vh

Peter

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Det er det da allerede "Pulvermos"

Dog "kun" på Spuknik

==

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Pulvermos har modtaget fra andre medlemmer.

Det var Sputnik der gav mig idéen. Jeg gider bare ikke (ligesom mange andre) at sidde foran pc'en og se tv. Desuden så er kvaliteten på sputnik så elendig, at jeg heller ikke gider at smide det op på fladskærmen.

Men ellers tak for tippet, som andre måske kan bruge. Blinkende humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Pulvermos

Har du set at man nu kan tilkøbe en pakke med 5 kanaler - bla. TV2News for 50,-

se evt. her  http://privat.tdc.dk/tv/

Mvh

Kim

Måske er ønsket om gratis TV 2 News gået i opfyldelse. I hvert fald har jeg i dag kunne konstatere, at en stor del af kanalerne fra Viasat-pakken er tilgængelige hos mig - og heriblandt er TV 2 News.

Er jeg den eneste, som pludselig uden besked fra TDC (igen skulle jeg måske bemærke!) har fået nogle ekstra kanaler?

Kunne være interessant at vide, hvor lang tid man har kanalerne...

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har idag modtaget et brev fra TDC, hvor de skriver det er gratis,  hele viasatpakken og den er gratis indtil de 22.9 derefter skal man betale 199,- pr. mdr.

Men jeg undre mig over, at have modtaget sådan et brev, jeg har nemlig Viasat i forevejen, nu frygter jeg så at TDC lukker for mit viasat d.22.9. eller opkræver 199,- ekstra, hmmm!

Mvh.

Kim

Interessant Glad humørikon

Tak for info. Som man nok kan regne ud, så har jeg ikke modtaget noget brev fra TDC. Jeg kan huske, at jeg ved sidste kampagne med gratis Viasatpakke også fik et brev noget forsinket i forhold til, hvornår jeg rent faktisk havde adgang til kanalerne.

Jeg undres gang på gang over, at man i en så stor og professionel (?) organisation som TDC ikke kan finde ud af, at informere deres kunder i rimelig tid inden der sker ændringer. I forbindelse med det nye Mit TDC har der jo i lang tid været snak om et eller anden ville ske uden nogen kunne (eller ville!) sige, hverken hvad der ville ske eller præcist hvornår.

/Lars

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kim

Frygt ej Glad humørikon Der er ved en fejl også blevet sendt brev ud om Viasat kampagne til en del af de kunder der i forvejen har den fulde Viasatpakke (Kampagnen er uden TV1000 kanalerne).
Men du risikerer ikke at der bliver lukket eller opkrævet ekstra for dit Viasatabonnement d. 23/9

Mvh Gitte

Omdømme 1

Hej igen,

Som andre også har skrevet, kan TV 2 News nu ses uden merbetaling. Jeg takker derfor TDC mange gange. Glad humørikon
Hej Gitte

Jeg har d.d. modtaget omtalte brev selv om jeg har Viasatpakken, det er kommenteret tidligere.

I det brev står der:

Så læn dig bare tilbage i sofaen, og gå ombord i de nye Viasat-kanaler. Hvis du ønsker at

fortsætte med Viasat efter den 22. september, kan du bestille hele pakken for kun 199 kr.

pr. måned og få alle Viasat-kanalerne PLUS DE 6 FANTASTISKE TV1000 FILMKANALER. Høre vi

ikke fra dig, forsvinder Viasat-kanalerne automatisk efter prøveperioden.

Så iflg. det brev jeg har modtaget er filmkanalerne med i tilbudet.

MVH

Holger

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Ja hvis du betaler 199 det første år/mdr og derefter 299 /mdr for dem.  De er ikke med i de gratis kanaler og det står der også sort på hvid.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kim.

Jeg (og mine svigerforældre) har også modtaget dette brev i dag, og de har ikke Viasat, så de nyder denne kampagne. Derimod har jeg - ligesom dig, også Viasat-pakken, så jeg er åbenbart også blandt en af de "uheldige" modtagere af brevet.

Mvh

MacGyver

Hej Pulvermos

Hvis andre har skrevet at "TV 2 News nu ses uden merbetaling", hvorfor står du så selv, som den der har løsningen på din opforddring til TDC? Overrasket humørikon

Bare en tanke ! Blinkende humørikon 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej MajaH.

Det må være 2 sjæle, en tanke.

Jeg har desuden fundet mange lignende løsninger.

Mvh

MacGyver

Omdømme 1

Hej MajaH,

Det var selvfølgelig ikke mig der havde løsningen, og det burde nok heller ikke stå som værende mig der løste det. Men jeg ville bare indikere at tråden var løst. Blinkende humørikon
Omdømme 2

Hej Pulvermos.

Du kan sagtens fjerne det igen, og flytte løsningen over til den, som har det bedste svar. Blinkende humørikon

Mvh

MacGyver

Glad humørikonHej Pulvermos

hehe - ja jeg regnede også med at det var derfor du valgte dig selv. Blinkende humørikon

Når vi, brugere får hjælp til et problem, er systemet opbygget på den måde, at den der spørger om noget kan honere et svar i tråden, som værende løsning. På den måde kan trådopretteren sige pænt tak for hjælpen til den bruger der hjælper en.

Det har også indvirkning på brugeren, der får  en "løst tråd" med tiden får en ny tittel. Titlen betyder som sådan ikke noget, andet end det er sjovt at få en ny tittel. Er der to gode svar eller mere i en tråd, kan andre indlæg honoreres med et synes godt om. Grunden til at jeg turde bruge din tråd som eksempel, var at du trods alt havde nogle indlæg "på bagen". 

Det er desværre ikke muligt for os brugere at lukke en tråd. Efter en mulig løsning vil tråden stadig være åben for indlæg, men det har du jo nok opserveret.

Tak fordi du tog mit indlæg med et glimt i øjet.

Til sidst en lille oplysning hvis andre kikker med.

Man skal ikke, for hver en pris klikke på løst tråd. Det er kun med til at forvirre andre med samme problem som en selv. I Pulvermos tråd, var der en løsning på trådoverskriften. Hvis trådopretteren får klikket på et forkert indlæg, kan "løst tråd"-knappen trækkes tilbage, ved at gå ind i indstillinger ude til højre, og derefter måske vælge et andet indlæg/svar i tråden.

Og så er det vist tid til at ønske alle en rigtig god uge.

ps. MacGyver og undertegnede fik postet vore indlæg næsten samtidig. Derfor ens svar fra natteravnene.Humørikon med tunge

Omdømme 2

Hej MajaH.

Tak for den dybere forklaring til Pulvermos (jeg har en hidsig migræne, så jeg prøver ikke at lave indlæggene for lange - i så fald tager det lidt længere tid at få skrevet det hele).

Du må også have en rigtig god uge.

Mvh

MacGyver

Omdømme 1

Hej igen,

Tak for jeres svar. Blinkende humørikon

Credits er nu ændret til rette ejermand.
Mange tak for hjælpen, begge to. Glad humørikon

Venlig Hilsen
Pulvermos

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8