TV 2 brugerbetaling

Hej

Vil meget gerne høre om det er muligt ikke at få TV2's hovedkanal efter Nytår hvor de har lov til at opkræve brugerbetaling...

mvh

Darkvision

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg vil lige opfordre dig til at slå koldt vand i blodet.

det er lige blevet bestemt at TV2 må tage betaling fra 1. Januar, men det er så vidt jeg ved opg kan læse mig frem til ikke blevet bestemt hvordan den betaling skal ske.

mit bedste bud ville være at TV2 vil kræve betaling på en lidene måde som DR, og du der for bare vil skulle betale de ca 15 kr/måneden mere når du betaler licens, men det er bare et get.

jeg vil vende tilbage når jeg ved noget mere.

Øh - Koldt vand i blodet???

Næe - ikke tale om! Fandme om jeg vil betale for noget jeg ikke bruger og har ikke spor lyst til at betale for at få reklame for deres TV2 News!

Kan sige det allerede nu - kan TV2 ikke fjernes fra TDC's pakker er jeg den fugl der er fløjet!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Undskyld jeg siger det

man slap lidt af, ingen ved endnu hvordan det kommer til at fungere, TV2 har først i dag fået tilladelse til at tage betaling.

ingen ved endnu, om den kommer til at være ligesom dr, med at alle stadig kan se den og alle derfor skal betale.

eller det bliver ligesom de andre betalings kanaler, hvor den kommer i et abonnement, så du kan tilkøbe den, enten ved TDC eller en af de andre udbydrer. hvilket jeg ikke tror for så ville TV2s plads skulle sendes i udbud, for DR må ikke have monopol på "Landsdækkende TV", det vil nemlig gå i mod EU lovgivning, som siger at stater ikke må holde et monopol(der er forbehold)

men en ting er sikkert, du kommer ikke til at bare at kunne vælge den fra, det er der idag meget få kanaler og ingen udbydrer hvor du kan, ikke en gang ved boxer, som ellers siger du selv kan vælge, er du ikke helt fri for kanal pakker.

så efter alt sansynlighed vil du stadig efter 1. Januar kunne se TV2, og det bliver sansynligvis ikke en kanal du kan vælge fra. om du så skal betale ved TDC eller et andet sted kan vel komme ud på et.

Omdømme 3

Hej, Igen.

Jeg glemte lige at skrive noget.

hvis det er forde du er sur/træt af at TV2 bliver en betalings kanal, så skal du nok tage det op med TV2, eller deres ejer(den danske stat) istedet for os, TDC Kunder her på forum.

du skal nok heller give TDC skylden, for det er heller ikke noget de bestemmer.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis de vælger at tage pengende gennem licens, så har du ikke rigtig muligheden for at fravælge den. men hvis de vælger du skal betale for den gennem girokort. Har du sikkert også muligheden for at vælge. Men igen. der er ca 8 måneder endnu før det overhovede vil ske, hvis alt går efter planen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)