Trojaner fjernes IKKE af TDC sikkerhedspakke

• GJ
  • Deltager
  • 4 kommentarer
Jeg betaler hver måned for at holde min PC beskyttet mod diverse skadelige angreb, men sikkerhedspakken fjerner kun virusserne som trojaneren laver, den fjerner ikke selve trojaneren! Hvis jeg vil have fjernet trojaneren skal jeg installere et gratis antivirusprogram der hedder Avast, det kan da ikke være rigtigt, eller hva'?

5 Kommentarer

Der er desværre ingen antivirus / adaware / spyware eller trojan removers der er 100%, brug altid flere forskellige hvis du ved du er blevet angrebet der er masser af gode gratis programmer

Hvis du bruger to forskellige virus programmer på pc, angriber de hinanden, da de ser

hinanden som virus.

Jeg vil forslå at droppe sikkerhedspakken fra TDC og gå på nettet og finde det virusprogram du har brug for.

Du misforstår mit svar.

Ligegyldigt hvilket program hun bruger vil hun/han  ik være 100% sikker, men hvis man er angrebet og det program man har ikke kan fjerne det, findes der masser af andre gratis programmer der bruges til at skanne og fjerne det uønskede og derefter afinstallere programmet igen.

Det vigtigste er:

Firewall ( ik windovs)

antivirus (opdateret hver dag)

ad-aware/spyware (opdateret hver dag)

Evt. onlinescanner

og selvfølgelig sørge for at alle ens programmer er opdateret.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

der er ikke altid problemer med at køre flere antivirus på samme tid, jeg bruger norton og securty esential og der er ingen problemer. min til gendgæld er der flere antivirus der ser Java Update som en troianer.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints thomasr har modtaget fra andre medlemmer.

Kære GJ,

Tak fordi du bruger TDC Forum. Jeg vil gerne prøve at hjælpe dig, hvis det er muligt. Hvilken trojaner er der tale om ?

mvh

Thomas - Produktansvarlig for TDC Sikkerhedspakke

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)