Trådløst netværk Homebox - Ipod

Hej

Jeg har en homebox som fungerer upåklageligt.  Har så købt en Ipod touch, men kan ikke få den til at fungere sammen med homeboxen.  SOm netværksnavn har jeg indtastet netværksnavnet på boksen og sikkerhedsnøglen på boksen og sikkerhed WPA.  Men jeg får en meddelelse: kunne ikke finde netværket og så det navn jeg har indtastet på netværket. Hvad kanjeg have gjort forkert.  Jeg har ikke tidligere kørt noget trådløst, men har sikret mig at lampen for trådløs lyser på boksen

Bent

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bent

Hvis du ikke har ændret på HomeBoxens standardindstillinger skulle HomeBoxen gerne "udsende" netværksnavnet, så det kan opfanges af trådløse enheder. Dit  netværk/netværksnavn skal derfor gerne automatisk vise sig på din iPod Touch som et tilgængeligt netværk, hvorefter du skal vælge dette netværk og indtaste adgangskoden (som står på HomeBoxen).

Mvh Stephen

Hej Stephen,

Nu har jeg prøvet og til sidst "fandt" det netværket.  Jeg tror måske afstanden var forklaringen på at det ikke blev fundet med det tak.

tak

mvh

Bent

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8