Svar

Trådløst netværk

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej

Er der mon nogen, der kan hjælpe mig.

Jeg har været så idiotisk at opsætte min trådløse Netgear router og så glemme koden.

Er der nogen mulighed for at finde den, eller nulstille routeren.

Jeg har lige fået en ny bærbar, og så var problemet der bare.

ØV

Elin

icon

Bedste svar af jeps-92 27 oktober 2010, 22:08

Jeg kender ikke lige Netgear routeren, men alle andre routere, jeg har beskæftiget mig med, kan man nulstille ved at holde reset knappen inde i 10-30 sekunder.

Prøv det, du kan jo være heldig.

Du skal så efterfølgende logge på routeren og definere en ny kode.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg kender ikke lige Netgear routeren, men alle andre routere, jeg har beskæftiget mig med, kan man nulstille ved at holde reset knappen inde i 10-30 sekunder.

Prøv det, du kan jo være heldig.

Du skal så efterfølgende logge på routeren og definere en ny kode.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Elin

Her er et uddrag fra brugsanvisningen til en Netgear-router.

Du kan gendanne standardkonfigurationsindstillingerne, som nulstiller routerens brugernavn til admin, adgangskoden til password og IP-adressen til 192.168.1.1. Denne procedure sletter den aktuelle konfiguration og gendanner standardindstillingerne.

Sådan gendannes standardkonfigurationsindstillingerne:

1. Brug en spids genstand, f.eks. en kuglepen eller papirclips, til at trykke på og holde knappen til standardnulstilling, som er placeret bag på routeren, nede i ca. 20 sekunder.

2. Slip knappen, og vent på at routeren genstarter.

Standardindstillingerne gendannes, så du kan få adgang til routeren fra din webbrowser vha. standardindstillingerne. Indtast: 192.168.1.1 i browserens adresselinie og login med standard brugernavn og adgangskode. Herefter kan du foretage en nyopsætning af din router og konfigurere din trådløse netværksforbindelse.

Prøv dette link:

http://kb.netgear.com/app/answers/detail/a_id/13265

Jeg håber at dette kan hjælpe dig.Glad humørikon

Hilsen KPN

Tusind tak for dit meget gode og udtømmende svar.

Det var en stor hjælp!

Elin

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)