trådløst net til min bærbare

Hej,

Jeg sidder her i min påskeferie og forsøger at få min nye arbejds computer (bærbar naturligvis) til at tilslutte det trådløse net. Vi har hometrio.

Jeg er nået så langt at jeg har fundet SSID + netværksnøgle på boxen.

Den bærbare har XP styring. Jeg er gået ind på "egenskaber for trådløst netværksforbildelse". Jeg kan få lov at indtaste SSID, men der hvor netværksnøgle skal indtastes er der markeret gråt og jeg kan derfor ikke få lov at komme videre.

Hvad gør jeg ??

håber der sidder en med en løsning til mig. :0)

CBB

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej CBB

Hvis du ikke har ændret på standardindstillingerne i din TDC Box/HomeBox, og trådløs netværksforbindelse er aktiveret på din arbejdscomputer, burde computeren selv kunne "se" dit trådløse netværk og fortælle dig, at den har fundet det. Når du derefter siger "ja" til at tilslutte dig netværket, indtaster du netværksnøglen.

Dette burde fungere uden problemer. Glad humørikon

Mvh Stephen

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Har du tjekket at på det vindue du har et gråt kodefelt der også er valgt den rigtige kryptering.

Det lyder som om du prøver at oprette den manuelt og der er den som standard ikke aktiveret med kryptering.

mvh

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Det er nemmere at søge efter ssid frem for at indtastet alt manuelt. Så burde du bare søge efter trådløse netværker.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)