Trådløst net på Ps3

Hej TDC .

Før i tiden havde jeg en NETGEAR Router hvor jeg nemt kunne komme på nettet på Ps3.
Nu har vi fået en TDC Homebox og det driller ekstremt. Når man har lavet de internetindstillinger der skal laves på Ps3 og den prøver på at få forbindelse står der " Fejl ved ip adresse. Chek sikkerhedsindstillingerne for det trådløse LAN "
-Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe [i] [i]
MVH Peder

10 Kommentarer

Det er ikke svære end at trykke den kode ind du fik med din router og så sætte din indstilling på din Playstation 3 på automatisk søg , så finder din Playstation 3 selv router fra tdc.

Har selv haft en net gear router og skiftet til tdc router .

Og min Playstation 3 køre udmærket

Ps3´en kan også nemt finde netværket og se hvo høj signalstyrken er, men så når jeg skriver koden wpa nøglen ind kommer den trælse meddelesen ;s!

Okay ja det forstår jeg ikke en hudne fis af har du prøvet wap nøgle at der er stor og små bogstaver

ellers så ved jeg ikke hva der er galt

Men der er ikke noget galt med min ps 3

Øhh jo det er jo din ip adresse den skal finde , den er jo også ny

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg tror du skal fjærene alle de gamle wifi instillinger på din PS 3 og så prøve igen, da det godt kan give lidt besvær.

selv jeg skulle bruge en time på at få det til at virke på min søsters.

Kære Professor og andre,

Synes nu, at jeg har forsøgt alt. Selv da jeg fjernede al sikkerhed, ville PS3 (min søns) ikke logge på WiFi. Har forsøge med andre passphrases osv. Den kan finde nettet (og har ikke problemer med at logge på via kabel). Når jeg forsøger at konfigurere manuelt, synes jeg til gengæld ikke, at TDC homedisk's hjemmeside (192.168.1.1) giver alle de oplysninger, som PS3 vil have. Telefoner og andre enheder kan sagtens logge på med det rigtige password. Hvad gør man? Sony's hjemmeside var heller ikke særligt hjælpsom.

Mvh.

Estigi

Jeg har også samme problem med min PS3, efter i lang tid at have været koblet op på en router fra Belkin, uden problemer.

Nu kan jeg simpelthen ikke få PS3'en til at logge på, og den skriver at der er "fejl" og jeg skal tjekke sikkerhedsindstillingerne for det trådløse LAN, men uanset om firewall'en er sat på lav sikkerhed, så vil den fortsat ikke logge på.

Har også prøvet at skifte SSID og passphrase, men lige lidt virker det. Ligeledes har jeg prøvet helt forfra, men hvordan (Miela1) sletter jeg alle netværksindsstillinger, hvis ikke det er ved at starte forfra med en brugerdefineret opsætning? - Er der nogle af opsætningerne (DHCP, DNS eller andet) der skal sættes op manuelt?

Det lader til at det kunne være HOMEBOX'en der kunne være problemet, i og med der er flere der har problemet, så det kunne være helt perfekt hvis der er en der har nøglen til problemet?

På forhånd tak for hjælpen.

Hej

jeg har også haft besværd med at få ps3'eren til at gå trådløst, men efter timer og atter timer er det endelig lykkes mig, ved at gøre følgende:

i trådløs generalt deaktiveres Extension Channel (common to all SSIDs) "husk tryk på flueben ellers gemmer routeren det ikke"gå til SSID1 sæt trådløs til blandet. Meget glad humørikonså er den ged vist helt skallet

Tak for hjælpen DET virkede SUPER TAK 

Min erfaring med PS3 og Homebox er:

A. Hvis du kan, brug et netverkskabel, det fikser hele lortet. (Du skal dog fortælle din PS3 at den skal bruge "wired connection") Det hedder en RJ45 og kan fås i ordentlige elektronikforretninger (Læs: ikke Fona) til ingen penge.

1. Giv PS3'en en statisk lease. Brug 192.168.1.101, det hjælper lidt. Brug Google's DNS (8.8.8.8, 8.8.4.4), eller hvad har du. Brug "Custom Setup" på PS3'en. Problemet ligger i negotiation mellem PS3'en og Homeboxen et sted. De vil simpelthen ikke lege pænt sammen.

2. Lad vær med at få PS3'en til at lave 'Test Internet Connection' hele tiden - bare prøv at log på om så den tror den har en lease eller ej.

3. Hvis der virkelig går kage i det, skal du bare ændre et eller andet på din homebox (jeg plejer at skifte mellem de 2 bedste krypteringer på passphrase) og tryk gem. Det fikser altid problemet den næste gang du har PS3'en tændt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)