Trådløst Internet!

Hey!

Vi har lige fået en TDC Homebox, jeg satte den til. Men nu skal jeg bruge et eller andet log in for at komme på ? Hvor får jeg det ? Hælp!

Tak

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

når du skriver Trådløst internet i Titlen regner jeg med at det er det trdløse netværk du ikke kan finde koden til.

du kan finde koden på den markart der står i bunden af din Homebox, det er også den hvor dit SSID står på.

Se, det havde jeg jo lige glæde af!

Tak

Hans

Hej Hans

Du kan hjælpe andre med samme proplem, ved at klikke på accepteret som løsning ud for miela1's svar.

Du er velkommen til at stille flere spørgsmål eller hjælpe andre.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, MajaH.

Nej Det kan han ikke for han er ikke oprentlig spørger,Humørikon med tunge

Hej miela1

nej det kan godt være, men du ved jo ikke hvor fiks på fingrene hclh er - vel?Humørikon med tunge

Men du har jo som sedvanlig ret, vi må nok lade Jacobiversen om at træffe den afgørelse.Meget glad humørikon

Nej, I ved ikke hvor fiks jeg er på fingrene og slet ikke til hvad ;-), men bortset fra det, så er der ikke en mulighed for mig at slutte spørgsmålet. Jeg går ud fra at det kun er 1´spørger der har den mulighed. Men jeg vil også kun tage jeres interesse ved at sige - Det er slet ikke så dårligt med det forum her, har jeg lige opdaget!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)