Svar

Trådløst bredbånd på Iphone 4

• SHO
  • 0 kommentarer
Hej

Vi har trådløst bredbånd derhjemme.

1. hvordan får jeg min Iphone 4 til at bruge det i stedet for abonnements internettet, når jeg er der hjemme?

2. Hvordan ser jeg at Iphonen nu er på det trådløse bredbånd?

Mvh SHO :-)

icon

Bedste svar af jytfin 26 maj 2011, 20:53

Hej SHO.

Lad mig lige forstå det rigtigt, du vil gerne bruge din iPhone 4 på dit private internet i hjemmet?

Hvis jeg har forstået dig rigtigt, hvilket jeg håber jeg har så skal du faktisk ikke gøre så meget andet end at gå ind i indstillinger på din iPhone 4..

Indstillinger ligger i den "preopsat" mappe på dit homescreen der hedder Hjælpeprogr. tryk på den find et icon der ligner et tandhjul, tryk på det. Når det er gjort kommer du ind i "indstillinger" her vælger du Wi-Fi som sikkert står som "Fra" tryk på Wi-fi, så kommer du ind i Wi-Fi-netværk som kun indeholder 1 punkt som hedder "Wi-Fi" som har en lille skubknap, den trykker du på så den ene side af knappen bliver blå.

Så får du 2 valgmuligheder mere.

1. vælg et net værk..... der skulle dit private netværk gerne vise sig.

2. spørg før tilslutning (den skulle gerne være blå)

Hvis det virker alt for teknisk er du velkommen til at skrive i tråden igen

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej SHO.

Lad mig lige forstå det rigtigt, du vil gerne bruge din iPhone 4 på dit private internet i hjemmet?

Hvis jeg har forstået dig rigtigt, hvilket jeg håber jeg har så skal du faktisk ikke gøre så meget andet end at gå ind i indstillinger på din iPhone 4..

Indstillinger ligger i den "preopsat" mappe på dit homescreen der hedder Hjælpeprogr. tryk på den find et icon der ligner et tandhjul, tryk på det. Når det er gjort kommer du ind i "indstillinger" her vælger du Wi-Fi som sikkert står som "Fra" tryk på Wi-fi, så kommer du ind i Wi-Fi-netværk som kun indeholder 1 punkt som hedder "Wi-Fi" som har en lille skubknap, den trykker du på så den ene side af knappen bliver blå.

Så får du 2 valgmuligheder mere.

1. vælg et net værk..... der skulle dit private netværk gerne vise sig.

2. spørg før tilslutning (den skulle gerne være blå)

Hvis det virker alt for teknisk er du velkommen til at skrive i tråden igen

Hej Jytfin

Tak for dit svar. Det har løst sagen. :-)

Jeg kan se at vores trådløsenetværk er der og har nu slået "spørg for tilslutning" til. Det var det ikke før.

Mvh Susanne

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Susanne.

Det var da så lidt :-)

Sådan er det altid en lille ting man ikke lige tænker over :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)