Svar

Trådløs/kabel

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej.

Vi har en TDC homebox, som vi kører trådløst fra. Jeg synes hastigheden ikke var super, og har derfor prøvet at forbinde homeboxen til computer med kabel. Det hjalp på hastigheden, men forbindelsen til vores trådløse netværk er gået sig en tur i den forbindelse. Jeg har prøvet at tage kablet ud af homeboxen, men uden resultat. Hvordan får jeg det trådløse netværk til at køre igen? Kan det ikke køre samtidig med kabelforbindelse?

På forhånd tak for svar :-)

vh

Lars

icon

Bedste svar af giweo 28 juli 2013, 11:13

Du kan sagtens have pc på kabel og iPad på trådløs, på samme tid.

Uanset om kablet er i før eller efter du tænder boksen, skal de bare virke med det samme. Du skal ikke gå og afbryde den hele tiden.

Hvis det ikke gør det, er din boks defekt og skal byttes af TDC !

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Du kan sagtens både køre trådløg og kablet fra boksen på samme tid  (til forskellige enheder)

Prøv først at tage strømmen fra boksen og se om den ikke aktivere det trådløse igen når du tilslutter strømmen igen.

Eller må du en tur i admin  192.168.1.1  og se om det er slået fra der
  (mit er slået fra - kører kun kablet net)

Clipboard02.gif

Hej igen.

Tak for godt svar.

Jeg har prøvet at tage strømmen, så der kom hul igennem til det trådløse, fungerer fint :-)

Jeg tænker også lidt på, om man kan køre kablet og trådløs samtidig (Fx. så jeg kan køre computer kablet, og min datter kan køre på sin Ipad på trådløs samtidig). Kan det være en løsning, hvis kablet er forbundet, når homeboxen tændes???

Jeg er ikke superbruger, som du nok kan se på spg., men tak for hjælpen :-)

vh

Lars

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Du kan sagtens have pc på kabel og iPad på trådløs, på samme tid.

Uanset om kablet er i før eller efter du tænder boksen, skal de bare virke med det samme. Du skal ikke gå og afbryde den hele tiden.

Hvis det ikke gør det, er din boks defekt og skal byttes af TDC !

Har prøvet at forbinde begge dele igen, og nu fungerer det! Ved ikke hvorfor det ikke gjorde i går, men anyway: Det fungerer.

Tak for svar :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P