Trådløsforbindelse ( wifi ) fungerer ikke efter strømafbrydelse.

• JvS
  • 0 kommentarer
Jeg har uden problemer haft forbindelse til internettet via trådløs forbindelse. Efter strømafbrydelse kan jeg ikke genoprette forbindelsen. Min bærbare PC kan finde netværket, og jeg har indtastet den korrekte netværksnøgle, men desværre uden at forbindelsen etableres. Jeg har haft boxen slukket/tændt, men uden ændring i situationen. Vores stationære PC, der er kabelopkoblet til homeboxen, fungerer upåklagelig.

Hvad gør jeg forkert ?

På forhånd tak og med venlig hilsen

JvS

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, det kan være mange ting der er gået galt. Du skal lige prøve at Resette din box, der sidder en knap bagpå du skal trykke på indtil at boxen genstarter.
Tak for svaret, jeg har aktiveret reset 'knappen' desværre uden nogen effekt på problemet.

Med venlig hilsen

JvS

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Igen.

har du mulighed for at tilslutte din Computer på et andet trådløs net. for at tjække om det er din computer eller din router.

viser det sig at det er din computer så skuriv lige hvilken, og hvis det er din router så kan du gå i TDC butik og får den byttet(hvis der er en TDC router) eler du kan ringe til TDC og få tilsendt en ny.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)