Trådløs tilslutning af WII til TDC HomeBox

Jeg kan ikke oprette forbindelse til internettet - Wii finder godtnok mit trådløse på Homeboxen - og jeg har sikret mig efterhånden 8 gange at det er den korrekte nøgle jeg taster- Men bliver ved med at få en fejl kode 51330!

Har også haft hevet stikket til både router og wii - uden held - så aner ikke hvad jeg gør nu [i]

Håber nogen der ved hvordan jeg kommer videre - så jeg kan komme til at se netflix [i] 

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

En fejl 51330 bør kun forekomme hvis adgangskoden tastes forkert..... Er du HELT sikker på du taster rigtigt? Husk der er forskel på store og små bogstaver....

Nu skriver du ikke hvilken Wii du har. Der findes ældre modeller som ikke har de nyeste krypteringsteknologier i deres firmware. Du kan evt prøve at ændre homebox'ens sikkerhedsindstillinger:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23677

Hvis det så virker - så ved du hvor fejlen er. På den anden side er det en dårlig ide at køre med WEP-kryptering - så det er en dårlig løsning på længere sigt. Så må du til at kigge efter en anden Netflix-løsning da du bør køre minimum WPA kryptering.

Vh

Peter

Hej Peter

Tak for svar Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$