Svar

Trådløs router/modem


HEj jeg har en TDC 54 mbit/ trådløs router- NETGEAR. De sidste par uger er der ofte udfald , jeg mister forbindelsen til nettet. Når jeg kører en diagnose er anbefalingen at slukke routeren . Det afhjælper problemet til næste gang. Jeg har prøvet at nulstille den med men uden resultat. Jeg bliver stadig smidt af. ?

Er der en venlig sjæl der har et bud ? [i]

 

icon

Bedste svar af jorda 2 december 2010, 18:19

Tak igen . nu er det tdc der har leveret den som en del af bredbåndsaaftalen så de kan måske levere en ny. Nå jeg vil se på firmwaren , om det er noger jeg vil give mig i kast med Glad humørikon

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

hej,

mit bud er vejert, ja du kan selv kikke ud.

iden går på at når meget varmt vejr kan få det trådløse signal til at opføre sig mærkligt hvorfor skulle sne så ikke også gøre det.

nå men prøv at se om det ike hjælper at skifte kanal.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20568 

Tak for svaret. Jeg burde have sagt at det ikke er den trådløse del der driller, der er kabel til pc'en og problemet opstår når jeg bruger den

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, så kan det være forde at din router er ved at være gammelTrist humørikon

der an det i nogle tilfælde hjælpe at opdatere firmwaren, men der skal du huske at hvis du ikke gør det rigtig eller der gårnoget galt sal du ud og købe en ny router. og hvis du ikker tryk ved at gøre det selv skal du lade vær eller få en IT kydig til at hjælpe dig.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5816

Tak igen . nu er det tdc der har leveret den som en del af bredbåndsaaftalen så de kan måske levere en ny. Nå jeg vil se på firmwaren , om det er noger jeg vil give mig i kast med Glad humørikon

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)