Trådløs router

Hej

JEg har lige fået et nyt modem fra TDC i forbindelse med en gratis opgradering til 8 mb. Men nu kan jeg ikke bruge min trådløse router ( netgear WGR614 v6). Der er hul igennem til den trådløse men kan ikke komme på nettet. Der kommer en meddelelse om at der mangler en LAN forbindelse??

mvh

Jan

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jorda

Du har formentlig modtaget en TDC HomeBox eller TDC Box, og disse indeholder både router og trådløst netværk.

Hvis du har modtaget sådan en box, skal du ikke bruge din Netgear-router mere, men i stedet installere den modtagne box som beskrevet i installationsvejledningen.

Mvh Stephen

Det er jeg ikke så sikker på, det er et Motorola ADSL modem ??

mvh

Jan

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jorda

Det har du da ret i. Hvis du har modtaget et Motorola modem, har du selvfølgelig stadig brug for din Netgear-router. Meget glad humørikon

Prøv i første omgang at koble din pc direkte til modemmet med et netværkskabel og check at internetforbindelsen virker, som den skal.

Når du har sikret dig, at internetforbindelsen virker, kan du koble Netgear-routeren til. Hvis du har styr på indstillingerne i din Netgear-router, vil det enkleste nok være at resette routeren, inden du kobler den til.

Derefter kan du ændre indstillingerne i routeren (herunder det trådløse netværk), men du skal huske at gøre dette, mens pc'en er forbundet til routeren med et netværkskabel.

Mvh Stephen

Tak for svaret

Jeg skulle nok have nævnt at jeg har en pc koblet op med lAN kabel til ruteren, den fungerer korrekt, og desuden en laptop som jeg vil ha' trådløs koblet på, og det er den der er problemer med. Men jeg går ud fra at dit svar også gælder her. Jeg prøver. ellers vender jeg tibage Glad humørikon

mvh

Jan (jorda)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)