trådløs router

• 0 kommentarer
hvordan får man en trådløs router den jeg fik med ved levering af hometrio er ikke trådløs. nu kan jeg se at der er en med ved bestilling nu

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Hvilken router her du fået med, er det ikke en af dem hvor det kun er en box.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Gå ned i en TDC-butik og sig at du ikke gider ha' det gamle ragelse. Du betaler jo garanteret lige så meget for din bredbåndsforbindelse som de nye kunder gør, - så skal du selvfølgelig også ha' et tilsvarende moderne udstyr.

Stritter de imod, - så aflever den og opsig dit abonnement, og tegn strak derefter et nyt. Så får du nemlig også et nyt bredbåndsmodem.

Mvh FN ;-)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Det er nu nok ikke nødvendigt at true. Det burde være nok med et enkelt opkald til 80808010. Det gamle 4-portsmodem burde være på vej væk for længe siden så mon ikke det kan blive skiftet uden brok Glad humørikon

jeg vil prøve at ringe i morgen ellers må jeg ned i tdc butiken med udstyret så får jeg også nye batterier i min fjernbetjening hvis jeg opsiger og bestiller igen....

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Opsiger og bestiller for nye batterier?? er det ikke nogle dyre batterier. Men hvis du nøjes med at ringe så skal de nu nok sende en homebox til dig. Har i øvrigt hørt at der arbejdes på flere folk til at svare opkald, så der er håb forude Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

LOL Meget glad humørikon

Håber batterierne holder bindingstiden ud, - ellers risikerer du sgu at skulle købe et par batterier selv.

Mvh FN ;-)

har snakket med tdc og de sender en trådløsrouter og gør min forbindelse lidt hurtiger uden beregning. så jeg venter til den kommer. og tak for de gode råd herinde

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)