Svar

Trådløs netværksnøgle

Hej!

Håber der er nogen der kan hjælpe os.

Står i den situaton at netværksnøglen til vores trådløse netwærk ikke er skrevet ned andre steder end på vores bærbare pc - med sorte prikker.

Så enten hvordan finder vi ud af hvad de sorteprikker gemmer?

Eller hvordan nulstiller jeg routeren (Linksys) og starter det hele op fra begyndelsen?

På forhånd tak.

icon

Bedste svar af Bording 25 marts 2011, 22:38

Hej Halløjsa

Hvis du har glemt netværksnøglen til dit netværk, er der ikke andet at gøre, end at reset din router.

Nu er det lidt tid siden jeg har haft fingerne i en Linksys router, men hvis den minder om enhver anden router, så skal du sætte en kuglepen i reset knappen bagpå, holde den inde i 30 sec, indtil lamperne begynder at blinke og den starter forfra.

Åben derefter din browser og indtast 192.168.1.1 i adresselinjen. Det kan også være du automatisk bliver ledt ind på Linksys opsætningsguide.

Her skal du sætte dit trådløse netværk op på ny, for at lave en ny netværksnøgle.

Håber du kan bruge det, ellers må du lige skrive igen.

Hilsen

Thomas

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Halløjsa

Hvis du har glemt netværksnøglen til dit netværk, er der ikke andet at gøre, end at reset din router.

Nu er det lidt tid siden jeg har haft fingerne i en Linksys router, men hvis den minder om enhver anden router, så skal du sætte en kuglepen i reset knappen bagpå, holde den inde i 30 sec, indtil lamperne begynder at blinke og den starter forfra.

Åben derefter din browser og indtast 192.168.1.1 i adresselinjen. Det kan også være du automatisk bliver ledt ind på Linksys opsætningsguide.

Her skal du sætte dit trådløse netværk op på ny, for at lave en ny netværksnøgle.

Håber du kan bruge det, ellers må du lige skrive igen.

Hilsen

Thomas

Tak for svaret - som jeg i mellem tiden selv havde fundet frem til.

Mvh.

A

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)