Trådløs netværk - kan ikke logge på

Hej

Har haft mit router genstartet, og nu vil den ene bærbare (HP dv7) ikke logge på. Jeg kan se mit (og andres) netværk, men når jeg klikker på opret forbindelse, sker der intet. Jeg får ikke engang mulighed for at indtaste adgangskoden til netværket. Smider jeg et netværkskabel i, er der selvfølgelig ingen problemer.

Jeg har

- opdateret netværksdriveren

- deaktiveret/aktiveret både netværkskort og forbindelse

- nulstillet sikkerheden (ingen adgangskode)

- prøvet et andet netværk

osv.

men uden held.

Alle andre enheder (bærbare, smartphones, NAS mv.) kører uden problemer.

Er det netværkskortet der er stået af?

Vh/Ole JJ

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det tror jeg absolut ikke det er :-)

Lid efter hvilket OS du kører - så skal du gå ind der hvor du har listen af trådløse netværk. Så fjerner du dit eget netværk.

Herefter søger du efter tilgænglige netværk - vælger det korrekte - og beder den om at forbinde.

Så plejer det at spille igen :-)

Vh

Peter

Tak for svar - men nej, det har jeg også prøvet.

Kører Win7 Entpr. og i "netværk og internet" - "adm. af trådløse netværk" finder den intet. Men når jeg klikker på netværksikonet i højre side af proceslinien. kan jeg se 2 netværk, men kan ikke få forbindelse til nogen af dem.

Andre forslag?

/OleJJ

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du kan se netværket - så har du også beviset for at netværkskortet kører.

Så det er næsten helt sikkert at det ikke er hardwarefejl.

Har du mulighed for at få et par friske øjne til at se på sagen? Jeg er sikker på at der er noget der overses her.

Vh

Peter

Enig - når jeg kan se netværkene, må kortet virke.

Tak for indsatsen!

/OleJJ

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)