Trådløs HP Toush Smart

Jeg har trådløs computer og lige fra jeg købte den for tre år siden og lige siden er den gået ud af internette hver aften og den kan også fryse lige pludselig.

Computeren er en HP Toush Smart og den har været til reperation 2 gange 5 uger uden resultat.

er det nogen der har et råd.

mvh

helge

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Uha, det er meget svært at komme med et konkret bud, især hvis du allerede flere gange har haft den til reperation og dette ikke har afhjulpet problemet.

Har du TDC-internet? Hvis ja, har du så i alle årene haft TDC-internet eller har du oplevet fejlene på andre internetforbindelser også?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Den typiske fejl der er årsag til det du beskriver - er at computeren ikke kan komme af med varmen. Hvis man f.eks. sidder med den i skødet, ligger med den i sengen på dynen eller hvad man nu kan forestille sig, så kan man blokere ventilationen.

Hvis du har den stående på et bord - prøv så at mærke efter hvor varm den bliver. Den må gerne blive varm, men ikke MEGET varm. I dette tilfælde er der nok ikke så meget at gøre.

Endelig kan der være fejl i strømforsyningen - men det burde nok være opdaget på værkstedet.

Vh

Peter

Jeg har TDC internet.og har haft det hele tiden igennem årene,men først fået problemet med denne købte computer lige fra begyndelsen.

Derfor de 2 gange på værksted uden resultater,

MVH

Helge

Hej det er ikke varmeproblemer det er sikkert.

VH

Helge

Hvorfor kan jeg ikke få Sendt post til at virke. har prøvet alt syntes jeg men ingen har nogen bud på hjælp.

Jeg har pop 3 mail og er i windows 7

nogen forslag? 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)