Trådløs handset til Homebox

• Deltager
  • 3 kommentarer
Jeg har fået Homebox og kan se på boxen, at der er en "trådløs telefon"-lampe og en knap for at registrere enten WiFi eller trådløs telefon.

Hvilket handset virker hertil? en speciel SAGEM-telefon?

Jeg kan intet se i dokumentatione.

mvh

Keld

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej  kelsan

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål på TDC Forum.

På TDC Homebox`en er der 2 telefonudgange, her har du mulighed for at tilslutte et telefonapparat eller en base til en trådløs telefon, det kræver ikke nogen speciel telefon.

Angående Wi-Fi funktionen kan du læse mere om det her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20573

Har du andre spørgsmål, er du velkommen til at skrive på Forum igen.

Jeg tror, du har misforstået spørgsmålet.

Jeg ved at der kan tilsluttes telefoner til de 2 telefon-stik - det er bl.a. derfor jeg har box-en.

Selvfølgelig kan en (eller flere) af disse telefoner være en trådløs base.

Når en af disse stik er i brug lyser tlf-lampen (telefonrørs-symbol).

Men... der er også en lampe (og et symbol ved WIFI-knappen) som viser en trådløs telefon.

Hvordan kommer den funktion i brug?

Keld

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg tror ikke dit spørsmål er blevet misforstået, den telefon du ser betyder bare ikke det du tror den betyder. men det ville være smart hvis den gjorde.

org.jpg

Hvis du vil have en trådløs telefon skal du bruge en trådløs base som settes til som en afmindlig telefon.

Jeg giver op!

Er der andre, der kan læse mit spørgsmål og evt. har et svar?

Keld

Hej igen,

Det er denne lampe, der undrer mig. Den viser en trådløs telefon, og der er en anden lampe, der viser et telefonrør; dvs. at en ledningsforbunden telefon er afløftet.

Hvad viser denne lampe (rød pil)?

Homebox lampe.jpg

mvh

Keld

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, kelsan.

godt at se at du nu også kan sette billeder ind.

Jeg har kikket i opsetnings manualen til Homeboxen, der står at den lapmpe betyder reseveret, jeg ved ikke hvad det skal betyde, men jeg ved at det ikke har noget med  at tlslutte en Trådløs Telefon.

Jeg kan sige det med sikkerhed forde jeg også har søgt google og alle steder står der at man skal tilslutte sin trådløse telefon til en afmindlig telefondstik, og man ikke kan tilslutte den direkte til routeren.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)