Svar

trådløs forbindelse til min wii

Jeg fik Home Trio for 1/2 år siden og fik i den forbindelse "låst" min internetforbindelse til min egen pc kun, så mine naboer ikke længere kan bruge mit net. Jeg erindrer, at tdc-manden tastede et tal ind et sted for at fortælle boksen, at det var min computer. Nu er mit problem, at min wii ikke længere kan komme på nettet og blive opdateret mm. - er der nogle, der ved hvordan jeg får den med i det trådløse? Samme spørgsmål gælder iøvrigt, hvis jeg køber en ny PC, hvorda får jeg låst systemet til kun at gælde for min egen pc ? Håber jeg forklarer mig godt nok.......

icon

Bedste svar af miela1 5 februar 2011, 17:31

Hej,

Ja det er dt, da du både kan have et mac filter og en Krypteret forbindelse, jeg viol tro efter den besrivelse du kom med at det er et mac filter.

jeg tror det nemmeste for dig være at resette din router, så går den tilbage til standart indstillingerne, og så når du vil tilslutte din Wii eller en ny computer er det bare at bede den om at tilslutte dit netværk og så spør den om en kode, den står i bunden af din router på en markat. der står også tit netværks navn(SSID) hvis du skulle være i tvivl om hvad dit netværk hedder.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg er ikke helt sikker på hvad du snakker om, men jeg tror det er et Mac filter du snakker om.

hvis det er det kan du bare slå det fra, da det ikke giver mening at have det på.

din box er som standart sat til at køre WPA-PSK kryptering, og hvis man kan bryde den så er det at omgå et mac filter lige så nemt som at læse en bog.

er det ikke et mac filter og det bare er netwærks koden du mangler, så står den på en label i bunden af din router.

Hej Mikkel

Tak for dit svar.

Kan godt forstå du har svært ved at vide hvad jeg snakker om.

Hvordan slår jeg mac-filter fra (aner ikke hvad det er)? Hvis jeg slår den fra, kan alle så gå på mit internet igen?

Lad mig spørge på en måde. Hvis jeg køber en ny computer og skal have adgang til den udover den jeg her har kørende på mit trådløse, hvordan gør jeg det? Altså giver min nye pc tilladelse til at gå mit trådløse?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja det er dt, da du både kan have et mac filter og en Krypteret forbindelse, jeg viol tro efter den besrivelse du kom med at det er et mac filter.

jeg tror det nemmeste for dig være at resette din router, så går den tilbage til standart indstillingerne, og så når du vil tilslutte din Wii eller en ny computer er det bare at bede den om at tilslutte dit netværk og så spør den om en kode, den står i bunden af din router på en markat. der står også tit netværks navn(SSID) hvis du skulle være i tvivl om hvad dit netværk hedder.

Tak Mikkel, jeg må prøve om jeg kan finde ud af det. Tak for hjælpen Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)