Trådløs forbindelse forsvinder igen og igen og igen


et resume af hvad der er sket 

tdc problem fejl EMxxxxx til 1919
fejlmeldt ultimo juni rettet 21 juni

fejlmeldt 9.7 rettet 10.7
fejlmeldt g 17.juli ed ny fejl send sms til 1919 rettet den 24- 7 kl 12.10
fejl på tv tændt kl 19.57 enheds ur viser 21.03 fejlmeddelelse på skærm. ikke i stand til at vise denne video tjeneste via
HDMI HDCP authentication faield H(1014) opkald til TDC kl. 20.02 henvisning til hotline døgntjeneste som ikke kunne hjælpe.
Fejlmeldt 10.8 kl 15.10 igen ingen adgang via den bærbare fejlen ikke rettet endnu, prøvet at kontakte hotline 2 gange vente tid  4 min, jeg opgav efter 9 min.

Flinke medarbejdere, men home trio produktet virker ikke .

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har fjernet EM nummer fra ovenstående indlæg, det er ikke tilladt at offentliggøre personlige oplysninger på forum.
Kan du ikke starte det igen, hver gang jeg har haft kontakt til hjælp  på telefon nr 80808047 er forbindelsen blevet genetableret. Men det er generende at fejlen opstår løbende, jeg er på min mobil forbindelse fra telenor det virker som du kan se. men I må tage jer sammen, ellers er der ingen mening i at have home trio.

Gal humørikon

hvad er EM foran nummeret, jeg har haft hjælp fra flere forskellige 

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)