Svar

Torsdagsfilm

Har netop lejet Slumdog Millionaire, men der er jo ikke danske undertekster på, det er vel ikke derfor det kun koster 1 krone? Eller skal man finde dem under indstillinger et sted, har ikke prøvet at leje film før på  Trio.

Stor hilsen

Allan 

icon

Bedste svar af Patrick11 12 oktober 2010, 15:13

Hej pon10, lucky, SeaLion og Neonus

Det er korrekt.

Jeg beklager, at I har haft en træls oplevelse.

Torsdagsfilmen skulle gerne være en god måde, at få et afbræk med familien på.
Nogen af vores kunder har oplevet, at de ikke har fået deres "Torsdagsfilm" i 24 timer, som Neonus ganske

rigtigt skriver de bør have. 

Når det er en periodisk fejl, som kun er ved enkelte kunder, kan det være meget svært at finde ud af, hvad

problemet er.

Nu er fejlen lokaliseret og vi arbejder på højtryk for at rette fejlen, således at når I lejer HomeTrio

Torsdagsfilmen på torsdag, så vil den film I lejer være på jeres filmhylde i 24 timer, fra det tidspunkt filmen

bliver lejet på.
Også selv om det så er fredag.

Jeg takker fordi I har gjort os opmærksom på dette, så vi har kunne rette det, for de få kunder det har ramt.

Hilsen

Patrick

Se original

10 Kommentarer

Jeg sidder med nøjagtig samme problem, selvom jeg har sat flueben i DANSK v. undertekster.

Det er godt nok ærgeligtTrist humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej lucky og Pon10

Jeg er fuldstændig enig. Det er da for ærgerligt.

Vi får undersøgt om der er en fejl i filmen. Hvis der IKKE er det, sørger vi for, at få lagt en vejledning til undertekster ind her på jeres tråd på forum.

Medmindre, der er een af vores mange dygtige brugere, som kommer os i forkøbet, med den vejledning, selvfølgelig  Blinkende humørikon

Hilsen

Patrick

Fandt underteksterne under menuen på Trioboksen, men kan ikke finde hvor det var :-) Et andet problem er jeg ville se filmen færdig her til morgen, men vil nu blive opkrævet 29 kr. Jeg lejede den i går aftes så de 24 timer gælder åbenbart ikke.....

Tja, det samme sker når jeg vil se filmen igen. Jeg skulle prøve om jeg kunne får underteksterne frem via boxen i stedet for fjernbetjeningen MEN så skal jeg leje den for 29,- kr, SELVOM de 24 timer først slutter ved 19.00 tiden i aftenOverrasket humørikon

Jeg har samme problem med at de opkræver 29 kr. for leje af Slumdog Millionaire, som jeg allerede har lejet for en krone i går torsdag, og min lejeperiode skulle først udløbe kl. 23.30 i aften.

Er der nogen som har haft kontakt til TDC kundeservice om dette, det ser jo ud til det er et generelt problem?

Hvis man kigger på TDC film FAQ skrives der endda helt tydeligt:

• Hvornår kan jeg leje filmene? - Filmene er tilgængelige til leje for 1 kr. fra torsdag morgen kl. 5.
  • Hvor længe har jeg filmene? - Filmene ligger på Filmhylden i 24 timer, hvis den lejes inden torsdag kl. 24.
Altså må det være en klar fejl at filmen ikke er tilgængelig for jer!
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej pon10, lucky, SeaLion og Neonus

Det er korrekt.

Jeg beklager, at I har haft en træls oplevelse.

Torsdagsfilmen skulle gerne være en god måde, at få et afbræk med familien på.
Nogen af vores kunder har oplevet, at de ikke har fået deres "Torsdagsfilm" i 24 timer, som Neonus ganske

rigtigt skriver de bør have. 

Når det er en periodisk fejl, som kun er ved enkelte kunder, kan det være meget svært at finde ud af, hvad

problemet er.

Nu er fejlen lokaliseret og vi arbejder på højtryk for at rette fejlen, således at når I lejer HomeTrio

Torsdagsfilmen på torsdag, så vil den film I lejer være på jeres filmhylde i 24 timer, fra det tidspunkt filmen

bliver lejet på.
Også selv om det så er fredag.

Jeg takker fordi I har gjort os opmærksom på dette, så vi har kunne rette det, for de få kunder det har ramt.

Hilsen

Patrick

Teksterne kan drille, hvis de bliver sat på inden filmen er startet. For at sætte undertekster på under filmen, skal du trykke på knappen med 4 prikker og 4 streger (over/under hinanden), her vil du få en lille menu på højre side af skærmen, hvor du kan sætte undertekster på.

Jeg takker for svaret. Jeg havde dog ikke sat tekster på, inden filmen, men jeg vil skrive mig bag øret at det kan svare sig at vente, under alle omstændigheder og i stedet bruge knappen du omtaler. Glad humørikon

Tak for dit venlige imødekommende svar. Vi har åbenbart været nogle stykker der har været noget frustrerede. Det er altid godt når man ikke føler sig helt aleneOverrasket humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)