Tomt "hentning af rettigheder til medier"-vindue i Windows mediaplayer

Jeg har brugt Windows mediaplayer og TDCplay udne problemer. Ind imellem vil den have fornyet licenserne og den får så et brugernavn og password i et specielt vindue. Nu er problemet at det vindue er helt tomt, og så stopper det ligesom der. Har prøvet at genstarte computer og modem, og min mediaplayer er også nyeste version.

Hvad gør jeg?

hilsen

mrkurt

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Her er jeg lige med på en lytter da jeg har oplevet det samme et par gange.

Et par gange er det faktisk også lykkedes mig at få lov til at skrive bruger og pass ind i det omtalte vindue.

Og Jeg ved ikke om mrkurt også har oplevet at WMP = Windows Media Player har skrevet at det skal opdateres selvom man lige har gjort det?

nej har ikke opdateret WMP. Det er såvidt jeg ved den version der kom med computeren. Kan godt være den har opdateret sig selv

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Det jeg tænker på med WMP og den opdatering er at jeg nogle gange for en besked om at den opdatering som er blevet installeret ikke passer til det stk musik jeg nu vil høre via WMP.

forstået på den måde at jeg får besked om at opdatere sikkerhedsfiltret til DRM beskytttet musik, selvom jeg lige har gjort det.

jeg ved ikke om du kan følge mig?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P