Tømning af mailbox

Hej. Sidder der et klogt hoved der kan hjælpe mig ? [i]

Jeg har fået ny pc, og det har betydet at mine læste mail ikke automatisk bliver slettet længere på mit TDC-login. Kan nogen hjælpe ???

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Hvilken mail program bruger du.

Outlook 2010

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

du skal åbne kontoinstillinger din finder du under filer ==> Oplysninger.

så skal du vælge den konto du bruger og klikke på rediger, derefter flere instillinger og så skal du vælge faneblades advanceret, der finder du en "selectbox" som du skal sette krys i. den hedder "gem en kopi af meddelse på server"

org.jpg

Omdømme 3

Hej, igen.

jeg glemte lige at sige at du muligvis selv skal slette dine mails gamle mails fra serveren, den er kun de ny der bliver slettet.

Der var sat x i boksen ...

Omdømme 3

MærkligtOverrasket humørikon

hvad med de 2 andre boxe underneden.

Der er x i "fjern meddelelser fra serveren efter "14 dage" og ikke x i den sidste

Omdømme 3

Hej,

så skulle den jo slette medelser der er mere end 14 dage gammel, desvære er det sådan at det ikke altid virker.Trist humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)