Svar

tomme musikfiler

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hvorfor kommer der ustandseleigt tomme musikfiler ind på f.eks. top 40 eller mest downloaded, det er irriterende at tjekke ind på en " cd" og så er den total tom, lad dog være med at lægge dem ud, men vent til

de virker.

mvh.

sony 31

icon

Bedste svar af sony31 17 januar 2012, 07:26

Det sker faktisk ret ofte på mit TV, sidst var der en hel Cion Deline der ikke kunne spilles, og nogle gange er der melodier med som  TDC ikke har rettighed til afspille, så kan du ikke afspille netop det nummer.

men jeg har internet TV og der har jeg Sony Entertainment, der er der faktisk et fantastisk musikprogram ala TDC play, det hedder Music unlimited det er godt, her kommer coveret for det afspilte nummer, samt næste nummer. og så har den alle genre, og jeg mener alle genre.

Med venlig hilsen

Sony31

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa,

Skal lige have forstået dig ordentlig.. Glad humørikon har du prøvat at brænde sangene fra TDC Play ned på en CD? eller er det playlisten du taler om her?

Der burde ikke gerne være "tomme" under toplisterne, især ikke hvis du afspiller dem fra hjemmesiden, men kan forstå hvis du har prøvet at brænde dem på en CD, da dette ikke er muligt. Sangene er DRM-låst og kan kun afspilles fra en windows baseret computer(dette gælder dog ikke playlister, afspillet via TDC Play på nettet).

Nej når jeg på mit TV går ind for at AFSPILLE  musik og udvælger melodier fra de forskellige katerogier har jeg observeret at flere af numrene er blanke og kan ikke afspilles. nogle gange drejer det sig om hele "pladen"

Så  er det jeg mener at man ikke skal lægge musik ud til afspilning når de ikke KAN afspilles.

mvh.

Sony31

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Aah, lyder mystisk. Hvilke albums drejer det sig, for det har jeg da aldrig oplevet under TDC Play på computer.

Det sker faktisk ret ofte på mit TV, sidst var der en hel Cion Deline der ikke kunne spilles, og nogle gange er der melodier med som  TDC ikke har rettighed til afspille, så kan du ikke afspille netop det nummer.

men jeg har internet TV og der har jeg Sony Entertainment, der er der faktisk et fantastisk musikprogram ala TDC play, det hedder Music unlimited det er godt, her kommer coveret for det afspilte nummer, samt næste nummer. og så har den alle genre, og jeg mener alle genre.

Med venlig hilsen

Sony31

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)