Tomme mails - HJÆLP - Outlook Express

• Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg har Outlook Express, og jeg modtager mails, men den nederste læserude er tom!!!

Det er sket efter nogle dage med trægt mailprogram, og det er nærmest en katastrofe, da jeg heller ikke kan læse gemte mails.

Kan nogen hjælpe?

4 Kommentarer

Hej Rusti

I dette indlæg skriver du også noget om gemte mails.

Det ved jeg ikke lige hvad du mener med.

/t5/Mit-TDC/Mails-er-v%C3%A6k/m-p/94956#M8912

Ligger de i en mappe der hedder gemte mails?

Men nu til det du skriver om her i tråden:

Er der heller ikke noget i det nederste halvdel, hvis du markerer en mail?

Jeg kender ikke meget til Outlokke ekspress. Så jeg har prøvet at læse lidt på denne side, men fandt ikke noget der kunne bruges, måske hvis det nærlæses: http://support.microsoft.com/kb/835830

Jeg har prøvet at åbne programmet på min stationær, men du må selv igang med udelukkelses metoden.

Åben outlook > vis - Layout.  Der er højst sansynlig markeringer i den øverste havldel at vinduet. Læg værke til om der i den nederste halvdel er markering. Forandrer det noget hvis du også fjerner 1 markering, klikker anvend og sætter markeringen igen? Prøv dem alle.

Meld gerne tilbage om det virker eller ej.

Alt dette er prøver - og mere til.

Med gemte mails mener jeg mails, som tidligere er modtaget - også før problemerne opstod.

Senest har jeg opgraderet til Servicepack 3 uden nogen ændring.

Alt fungerer, - bortset fra at nederste læserude er tom Overrasket humørikon(

Hej igen

Det ar ærgerligt at du ikke havde skrevet hvad du havde prøvet. Trist humørikon

Du skriver  "- og mere til."  Hvad har du mere prøvet? Jeg har desværre ikke flere bud, men det kunne jo være der er andre brugere der har et tip du ikke har prøvet.

Umiddelbart lyder det jo til at du kan se også tidligere mail i en oversigt, men at 'læse-ruden' ikke vil vise indholdet af valgte mails fra din oversigtsrude. I givetfald er det måske nok et problem på din PC, måske er outlook PST filen korrupt.

Prøv evt. om du kan exportere alt til en ny PST fil og se om du så kan importere derfra igen. Men forstå venligst præcis hvad du så har hvor, da du kan ende med 'dubletter'.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)