tomme mails

Hej

Jeg modtager jævnligt en tom mail. Den er uden subjekt og tekst, og afsenderen er blot markeret med en streg. 

Jeg har sat mit mailprogram (Thunderbird) op til at lade en kopi af mine mails ligge på mailserveren i 14 dage. Når jeg logger ind på webmail, kan jeg naturligvis se mine mails fra de seneste 14 dage, men de tomme mails ses ikke. Mærkeligt!

Har nogen været ude for noget tilsvarende?

Hilsen Helge

3 Kommentarer

Hej helgem

Det ser ud til at der ikke er andre der kan fortælle dig hvorfor. Jeg har søgt lidt på nettet, og fundet et andet forum, med en mulig løsning.  Bruger du evt. antivirusprogrammet AGV, kan det være det program der laver tomme mails. Ud over dette kan jeg desværre ikke hjælpe.

http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?f=2&t=1798

Hej Maja

Tak for svar.

Jeg har for et par dage siden slået min BullGuard mailscanning fra, så må vi se, om det hjælper. Men jeg tror det ikke. Som beskrevet lader jeg en kopi af mine mails ligge på TDC-serveren, og der er ikke nogen mails, der svarer til mine tomme mails.

Hilsen Helge

Hej Helge

Om BullGard er god eller ikke, ved jeg ikke. Jeg er yderst tilfreds med min sikkerhedspakke fra yousee, som iøvrigt ligner den fra TDC. Jeg oplever ikke tomme mails, men jeg syns bestemt, det er en dårlig ide, hvis du har slået dit antivirus program fra så længe.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)