To ting der generer mig ved viasat pakken

To ting der generer mig på viasat pakken til storr frustationer.

Den første r at da jeg fik viasat pakken for nogle år siden jeg kunne fravælge dansk tale fra animerede film og selectere den oprindelige engelske sprog på alle film.

Lige pludslig blev det fjernet, og jeg synes det er for ringe. Som udlændinge kender jeg mange der ikke taler dansk og meget gerne ville have engelsk som tale sprog på film. 

Dansk tale på animations film er i de fleste tilfalde gjort meget dårligere end den oprindelige engelsk. Så at have det fjernet som vælg mulighed er bare for ringe.

Den anden gene er at bare et kanal i filmpakket er på HD men alle kanaler bliver af viasat tilbudt som HD. Hvorfor har TDC valgt at gøre det. Især en filmkanal er noget det skulle være i HD i kontrast til nogle andre tilbudt i HD pakken.

Da jeg har ingen anelse hvor jeg kan spørge om det til TDC direkte gør jeg det her. Hvor jeg ved hvor jeg ved and der er meget hjæklpsome brugere men jeg vil ikke få svar af em der laver så en del mærkelige beslutninger.

1 Kommentar

Nu er vi over et år videre og jeg aldrig fik svar på om der kommer flere HD kanaler eller ej..

Jeg venter stadig på svar...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P