Tlf. problemer

Hej TDC

jeg har en HTC sensation som jeg faktisk kun har haft problemer med siden jeg har købt den, P.T. er den for 3 gang til reparation hos jer( grund) = mister signal, tlf. ligger på under et opkald, og siger at simkort ikke er indsat ordentligt selv om det er...

Jeg vil høre jer om jeg nu kan sige efter denne 3 gang at nu vil jeg ikke mere, alså afstå handlen og evt få en ny tlf evt. iphone selvfølgelig ved at betale den mer pris der er, eller skal jeg teste tlf for 3 gang før det er muligt, tlf er nemmelig kommet tilbage uden at de har fundet noget/nogen fejl på den de 2 andre gange, jeg må nemmelig indrømme at jeg er træt af ikke at have en tlf som fungere, og at jeg pt render med et lig af en tlf, men savner at gøre de ting som man nu gør på en smartphone....

Håber på at få svar på hvad jeg kan gøre og eller om jeg skal gå via telestyerlsen hvis der bliver problemer, da jeg fik af vide at det er HTC der skal gå med til det??

mange hilsner

Nicolai

3 Kommentarer

Hej Nicolaj

Jeg er ked af at høre om de problemer, du oplever med din HTC telefon.

Det er forhandleren, altså i dette tilfælde os, der har pligt til at reparare din mobil, hvis den har en teknisk defekt. Med hensyn til om du kan få en ny telefon i stedet, er reglerne lidt uklare på det punkt. Ved en normal defekt får forhandleren kun 1-2 forsøg til at reparare telefonen. Eftersom det i denne sag drejer sig om en periodisk fejl er reglerne desværre lidt mere vage. (kilde; http://www.forbrug.dk/Spoergsmaal-og-svar/Repararation-af-mobil?tc=ACC219D596E64EF28F9932E07BEFD8E3 ;)

Det er derfor en vurdering fra sag til sag, som bliver foretaget i butikken/på værkstedet.

Jeg kan godt forstå, at det er træls at stå uden en fungerende telefon, så jeg håber bestemt, at problemet er løst, når du får den retur denne gang.

Hilsen Niels

Hej Niels

Tak for dit svar..

Jeg blev ringet op idag ang min tlf som skulle være kommet tilbage fra værkstedet (rep), men ak ja, desværre havde den ikke en gang været på værksted, man mente fordi salgs ass. bare havde skrevet på papiret at der var problemer med batteriet at man så bare skiftede batt. men spurgte så om det ikke snart var på tide at vi fandt en ordning på, hvormange gange min tlf skulle til rep. han sagde så til mig at så længe rep ikke fandt nogen fejl ja så kunne den ikke byttes eller få pengene tilbage, så PT har jeg alså en tlf som jeg kan bruge men ikke altid uden Store problemer....

Ikke Nok med det, så blev sagen som sælger, der havde ringet til mig, smidt over på en anden person der overhovdet ikke var inde i denne sag, eller havde noget med den at gøre  på noget tidspunkt...

Jeg syntes det er rigtig dårligt at TDC er på denne måde over for deres kunder, og det er IKKE det TDC som jeg kender, jeg beholder statigvæk TDC fordi i er det beste mobil tlf selskab, men i denne sag syntes jeg ikke jeg er blevet særlig godt behandlet, i forhold til hvad jeg syntes er rimeligt, det er måske ikke rimeligt med en ny tlf men så da i hvertfald, om ikke andet pengene tilbage, og handlen trukket tilbage, men Nej, jeg spurgte sælger hvad jeg så skulle gøre når jeg ikke havde en tlf jeg kan bruge, da den jeg lånte var en kammerats tlf.. sælger sagde at så til mig jammen så kan du jo bare købe en ny, (min sensation er ikke en gang 6 måneder gammel............)

Denne besked er også sendt som klage til TDC....

Mange Hilsner

Nicolai

Hej Nicolaj

Jeg er ked af at høre om den drejning sagen har taget.

Jeg forstår du har sendt sagen som klage også, og den vil derfor blive håndteret derigennem. Vores klageafdeling giver sædvanligvist en fair behandling, så jeg regner med at sagen får en ende der. Men det er selvfølgelig trist at det skulle komme så langt.

Hilsen Niels

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P