Tilslutning af TV til computer.

Jeg har fået et nyt TV, som man har mulighed for at tilslutte computer og internet.

Der er forskellige forslag i brugsanvisningen, og ud fra dem, kan jeg ikke få det til og virke.

Jeg har forhørt mig lidt omkring, og fået forskellige svar.

Nogle siger, jeg skal tilslutte TVét til computeren, andre siger, at det skal tilsluttes til homeboksen og ikke andet, og andre siger det skal tilsluttes begge dele.

Jeg har ikke noget HDMI stik i computeren, men det skulle kunne klares med noget som hedder en swift. Men jeg har erfaret, at de forsklellige kabler er temmelig dyre, så jeg har ikke lyst til og bare prøve mig frem. 

Er der nogle som har et godt råd?

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

når du vil tilslutte dit tv til din computer er det for at bruge TVet som computer skærm til det vil jeg bruge et HDMI til DVI kabel, http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=517215 

hvis du ikke har et DVI stik i din computer vil der typisk også være et VGA stik i dit TV, http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=467603.

at tilslutte tvet til netted til internetted er bare cool, solom den nok mest er en nørd ting, men hvis dit tv understætter DLNA kan du opsette din computer til at køre en DLNA server hvilket gør det muligt at Høre den musik og se de film, billeder du har på din computer på dit tv uden at skulle flytte din computer, det er nemmere end at dele mellem 2 computere.

//edit, jeg tor du har lagt dit indlæg under forkert eneme

Hej.

Jeg har et vga stik i TVét, men ikke noget dvi stik i computeren. Jeg har et vga stik i computeren, men det bruger jeg til min monitor.

Så det må vel væren et vga kabel, og så en switz som jeg skal bruge?

Jeg var ikke sikker på om det var tv forumet jeg skulle ind på, eller telefoni, men da jeg fik fortalt at jeg ikke skulle tilslutte TVét andet end min homeboks, tænkte jeg at det måtte have noget med telefoni og gøre.

Beklager. 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja du har helt ret du skal bruge en switch og et VGA kabel.

Jeg vil gøre opmerksom på at det kun virker til at bruge TVet som skærm, ikke omvendt da det kræver et AV/TV Tuner kort og så skal du også være sikker på at have enten AV ud på dit TV eller En HDMI ud. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)