Tilslutning til Canal Digital HDTV box

Jeg har forsøgt at foretage en trådløs opkobling mellem TDC Homebox og Canal Digitals HDTV box. Den automatiske konfiguration virker ikke, og jeg henvises til manuel konfiguration. Dette kræver oplysninger om: IP-adresse, undernetmaske,gateway,DNS 1 og DNS 2. Hvor finder jeg disse oplysninger? Citronen5

3 Kommentarer

Hej citronen5 Hvis intet er ædret i din router som jeg ikke går ud fra der er så er det følgene: IP adresse er: 192.168.1. og så et tal mellem 10 og 99 du bestemmer selv. Undernetmaske er: 255.255.255.0 Gateway er. 192.168.1.1 DNS 1: 192.168.1.1 DNS 2: 192.168.1.1 Håber dette kan bruges. Med Venlig Hilsen FarmanDK
Tak for svaret, men desværre blev der ikke skabt kontakt mellem routeren og tv-boxen. Signalet skulle være stærkt nok.

Med venlig hilsen

citronen5

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hvis det er TDC's DNS server du skal bruge - så er det ikke 192.168.1.1......

Primær DNS er 194.239.134.83 og sekundær DNS er 193.162.153.164

Men jeg tivler faktisk på at det er der problemet ligger. Jeg tror nærmere at din kabelboks behøver at der bliver åbnet nogle porte - men der må du se i dens vejledning.

Jeg er så heller ikke lige klar over hvad du mener med at "signalet skulle være stærkt nok"? Hvilket signal?

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)