tilslutning af Home Duo Secure

I går virkede min normale tlf. ikke. Det viste sig, at min Home Duo Secure var blevet installeret, hvilket jeg først fandt besked om senere.  Jeg har nu forgæves forsøgt at få min tlf. til at virke. Den sender udelukkende optagetone, både når jeg kontrollerer og når nogen ringer til mig. Jeg har forsøgt det med kun 1 tlf. tilsluttet. Computeren virker fint og jeg kan komme på nettet. Jeg mener at have fulgt vejledningen præcist og ved ikke, hvad jeg skal stille op.

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvad er Home Duo Secure?

Nå, - det kan jeg jo selv finde ud af på nettet, - og jeg kan se at det er et sammenrod af Home Duo, Homedisk og TDC's sikkerhespakke i et.

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak_bt_hd_sec

Er Homedisken ved at køre backup? Det kan godt ta' et pænt stykke tid og lægge beslag på hele din Internettrafik, medmindre du har konfigureret et loft for hvor mange resourcer den må lægge beslag på.

Abonnementet giver dig også adgang til både udvidet service og hurtigere support via et "hemmeligt" telefonnummer du har fået udleveret.

Kan ske dette var en anledning til at afprøve den udvidede hurtige support.

Mvh FN ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P