Svar

Tilslutning af DVD

Hej! Jeg har en dvd afspiller som jeg forestillede mig at tilslutte med scart via den digitale boks. Men det fungerer ikke! [i] Jeg er ikke helt sikker på jeg får skiftet til AV på fjernbetjeningen - hvordan gøres det? Jeg ved mit scart kabel virker og dvd'dn for det spiller hvis det kobles direkte på fjernsynet. Men pga. ledningerne vil jeg gerne køre via digital boksen. 

icon

Bedste svar af Martin12 4 februar 2011, 08:32

Hej Tommy64

Her er et link til vores vejledning: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26326

Håber du får det til at virke, ellers er du velkommen til at skrive igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg er ikke helt skker på hvordan du skal gøre men jeg tror det her er måden.

du skifter over på TV mode vel at klikke på TV/STB knappen der efter klikker du du på slet/source knappen som er ved siden af 0 knappen.

næh det spiller ikke.

Måske er det så simpelt at jeg bare ikke ser det. Trist mand

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Tommy64

Her er et link til vores vejledning: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26326

Håber du får det til at virke, ellers er du velkommen til at skrive igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Er der nogen som ved, hvilken "digital boks" han snakker om.

Jeg kunne forestille mig et scenarie med en Home Trio boks forbundet til TV med HDMI kabel.

Her hjælper det jo ikke at tilslutte med scart til boksen, da dette scart stik kun er udgang til TV.

Hvid det er situationen bliver man nødt til at tilslutte DVD direkte til fjernsyn (forudsat det har en scart).

Hvis du har en "digital boks" med 2 scart stik, er der ikke nødvendigvis en "sløjfe igennem" funktion.

Hvis der endelig er en sådan funktion, så kræves der som minimum, at boksen har strøm.

Ved ikke om det hjælper, men så har du da noget at undersøge.

Hej - i vehledningen stod så det jeg ikke kunne se andre steder. Det virker kun hvis boksen er tilsluttet med scart også. Jeg bruger HDMI.... så problem fundet ... men løsningen var ikke som håbet. Jeg sparer et scart kabel hvis jeg tilslutter direkte til Tv'et, så det er nok det jeg gør. Tak for feed back til alle der svarede. Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)