tillægsspørgsmål til webmail

• Deltager
  • 3 kommentarer
Nu har jeg opdaget at det jeg mangler er et TDC login.... Hvor får jeg det?

Vi har bredbånd i huset med 2 pc-ere på det samme bredbånd, men med hver sin adresse.

Jeg har for lang til siden oprettet webmail. Hvordan oprettes webmail på den anden pc-er, hvor der "kører" en anden e-mail adresse?

Kan ik' finde ud af det, og der er INGEN hjælp at finde på tdc's hjemmeside...........

3 Kommentarer

Hej Sønder

Da du har oprettet to næsten ens tråde, har jeg lidt svært ved at hjælpe dig. Jeg stillede dig nogle spørgsmål i den tråd, med henblik på at en anden bruger så måske bedre kunne hjælpe dig.

Din første tråd er her: /t5/Bredb%C3%A5nd/Webmail/m-p/25865

Ud over hvad jeg har skrevet i den tråd og hvad jeg har skrevet her, har jeg desværre ikke flere forslag til løsning. Jeg hopper derfor af lader en anden tage over. Håber det lykkes for dig.

Dit TDC-logon er det brugernavn og det password du bruger til at logge på forum.

Hej

Tak for det du har skrevet. Jeg forsøger mig frem. Men jeg ringer nok til TDC i håb om at få hjælp.

I aftes var jeg ret frustreret over at jeg ikke kunne få det til at fungere. Det kan jeg stadig ikke, men forsøger som sagt at ringe..........

TAK.

Hej igen

Hvis du finder ud af det, håber jeg du vil fortælle om en mulig løsning, så lærer jeg også noget.Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)