Tilkøb af enkeltkanaler i Home trio

Er det slet ikke muligt at tilkøbe enkelt kanaler ud over canal 9? Og i bekræftende fald, hvorfor ikke?

8 Kommentarer

Hej TDC

Jeg vil også gerne tilslutte mig ovenstående spg. Det går specielt på HD programmer. Vi har haft hometrio siden marts og alt er super. Det første stykke tid havde vi HD pakken, for nu at kunne bruge tv, ets muligheder fuldt ud. Vi fandt det dog lidt "træls" at skulle betale 79 kr/mdr for at kunne se DR HD som var det HD program vi så mest fra HD pakken. De andre 8-9 HD programmer så vi næsten aldrig.

Kunne man måske forestille sig at man kunne tilkøbe et enkelt HD program til fx. 20-25 kr om mdr, og ikke 79 kr for 9 HD programmer, men man måske alligevel har i "ikke" HD pakken.

Ellers kun ros for Hometrio pakken, hvor alt har virket perfekt fra første dag, og med en internethastighed der næsten er 10 mbit. Bedre end lovet. Men at kunne vælge et enkelt HD program til - ville være perfekt

VH Jens

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Det er noget vi har fået svar på mange gange her på forum, det svære er svaret at det ikke kan ladesig gøre at købe kanaler enkelvis,

Hej

Nej, jeg ved det ikke er muligt nu, men det var et forslag. Det er vel ikke fysisk umuligt ?

Så blot ønske til Hometrio version "2.0."

Tak for dit hurtige svar

Jens  

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, jensL,

det var nu heller ikke lige dit indlæg jeg svared på.

Jeg spurgte også om, hvorfor det ikke er muligt. Det kan undre da jeg jo kan tilvælge canal 9!!

Omdømme 3

Hej,

Tak forde du er så høflig.

Jeg kan ikke svare dg på hvorfor da jeg ikke sider her med en liste med grunde til hvorfor TDC gør som de gør. men jeg vil gøtte på at det her noget med licenser at gøre

Hej Miela1!

Det var nu ikke for at være uhøflig. Det beklager jeg. Jeg er netop oprettet, og troede i min naivitet, og ud fra dit første svar, at " regelmæssig rådgiver" betød "TDC ansat" men jeg kan jo nu forstå, at I er helt alminelige kunder, der på bedste vis forsøger at hjælpe uvidende folk som mig med svar på vores spørgsmål. Så tak for din hjælp..

Omdømme 3

Hej, Bare i orden,

Der er ikke den første der har taget mig som TDC ansat, jeg er dog også den herinde som ikke er TDC ansat med den højste "RANG".

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)