Tilknytning

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har problemer med at finde ud af, hvordan jeg laver en tilknytning mellem min TDCmail og mit billedprogram, så jeg kan sende billeder. Kan én eller anden hjælpe?

Spark.

7 Kommentarer

Det kunne jeg også godt tænke mig at få at vide.

Mit billedbehandlingsprogram hedder Paint soft pro x2 - og mit mailprogram hedder Windows live mail 2012 Hvad hedder dine programmer?  Så kan det være der er en der kan hjælpe os. Blinkende humørikon

Trist humørikon

Hej Maja.

Mit fotoprogram hedder Adobe Photoshop 8 og min mail er en TDC mail.  Desuden har jeg Windows 7.

Går ud fra, at der skal foretages nogen ændringer i indstillinger på min computer, men kan ikke finde noget sted, hvor jeg kan gøre det. Håber, der er en behjertet sjæl, der kan fortælle hvordan. Det er sikkert såre enkelt.

Hilsen Spark

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Det I spørger efter, er jo en billedprogram som har en tilknyttet mail-funktion. F.eks som iPhoto er tilknyttet Mail-programmet på en Mac.

Mit mail-program på Mac´en er sat op til TDC mail, derfor kan jag i iPhoto, klikke på et billede og vælge f.eks. "sendt med email".

Den samme funktion har Windows, hvis billederne ligger i Windows Live Photo Gallery og TDC Mail er sat op til Windows Live Mail. 

Det er altså et integreret system fra producenten, der ligger lokalt på computeren, der klarer den slags. Man kan f.eks ikke fra Photoshop vælge "send email", men man kan jo altid at "vedhæfte" en fil, når man sender en mail.

Håber det hjælper

Ok iMac

Ud fra det du skriver har jeg ikke noget at bruge den funktione til, selv om programmet har den indstillesmulighed. Jeg gemmer altid billeder og sender dem med windows live mail, enten som fil eller som billede. Tak for forklaringen

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Windows Live Photo Gallery er gratis, og opfylder den funktion du/I efterspørger, forudsat at Windows Live Mail er sat op til TDC mail.

Hvorfor kan du (Maja) ikke bruge det, da du spørger efter et program der kan?

Mvh

Tak for hjælpen. Bruger bare et andet mailprogram som foreslået.

Almindeligvis bruger jeg TDC mail, og der kan jeg ikke få kontakt til mine billedmapper. Computeren foreslår, at jeg laver en tilknytning. Derfor spurgte jeg her, hvordan søren man gør det.

spark

iMac skrev:Hvorfor kan du (Maja) ikke bruge det, da du spørger efter et program der kan?

Nej iMac

Jeg efterlyser ikke et program.

Jeg spurte kun fordi mit Paint soft pro, har en mulighed når jeg klikker på Filer - E-mail - Active images, og da jeg ikke lige viste, hvad den funktion kunne, ville jeg gerne vide det, fordi når jeg forsøger at bruge den mulighed, når et billede er aktiv fremme, får jeg besked på at der ikke er tilknyttet et e-mail program. Og det fortalte du mig så. Det var super! Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)