Svar

Tilføjelsesprogrammer.

• Bruger
  • 22 kommentarer
Når jeg logger ind på TDC's forside for at læse mine mails, får jeg et billede der hedder "Vis og administrer tilføjelsesprogrammer til Internet Explorer". Hvordan sletter jeg det billede ? det er møjirriterende det hele tide popper op, og hvorfor er det pludselig begyndt at vise sig ?

Mvh Bente.

icon

Bedste svar af Stephen1 7 juni 2011, 11:49

Hej Bente

Dit problem er uden tvivl opstået i forbindelse med opgraderingen af Internet Explorer, men så vidt jeg ved, kan du ikke køre version 9 på Windows XP?

Prøv at kigge på denne Microsoft supportside: http://support.microsoft.com/kb/883256/da. Det er nok specielt afsnittene "Brug af funktionen Administration af tilføjelsesprogrammer" og "Fejlfinding af tilføjelsesprogrammer", du skal se på.

Det er måske en idé at prøve at opdatere tilføjelsesprogrammerne. En anden mulighed er at deaktivere dem ét ad gangen og se, hvad der i hvert enkelt tilfælde sker, når du logger ind på TDC's hjemmeside for at læse dine mails. Du kan jo altid aktivere de enkelte tilføjelsesprogrammer igen.

Mvh Stephen

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Bente

Du har opgraderet din browser. Du kan slå dette fra på det lille kryds til højre i boksen.

DBH

C

Tak for dit svar  -  men jeg er stadig i tvivl. Du skriver, jeg kan slette "Vis og administrer tilføjelsesprogrammer" ved at klikke på det lille kryds  -  det har jeg gjort hver gang, men næste gang jeg tænder pc'en dukker billedet op igen. Jeg ville jo gerne ha' det til helt at forsvinde.

Venlige hilsenr Bente.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bente

"Vis og administrer tilføjelsesprogrammer" dukker op, fordi Internet Explorer "synes", at der er behov for, at du ser på dine tilføjelsesprogrammer.

Prøv at vælge "Vis og administrer tilføjelsesprogrammer" i stedet for blot at lukke vinduet. Måske giver listen over tilføjelsesprogrammer en idé om, hvorfor vinduet med "Vis og administrer tilføjelsesprogrammer" dukker op.

Mvh Stephen

Hej Stephen.

Nu har jeg kigget på de forskellige tilføjelsesprogrammer som står på siden , men det siger mig ikke noget , så jeg må nok hellere vænne mig til situationen. Problemet startede for ca 14 dage siden. Er der ikke noget med at man kan "stille computeren tilbage" til den tilstand, den var i for 14 dage siden. Så måske problemet forsvandt.

Mvh Bente.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bente

Ja, du kan godt lave en systemgendannelse og stille computeren tilbage, men problemet er formentlig opstået i forbindelse med en opdatering af Windows (for jeg formoder, at du anvender Windows), og det vil være en dårlig idé ikke at holde Windows opdateret. En systemgendannelse vil derfor ikke være den rigtige løsning.

Der findes forskellige "reparationsværktøjer" til tilføjelsesprogrammer, og det kan være, at nogen kan hjælpe med en løsning på problemet, så i første omgang vil det være godt at få at vide, hvilken Windows version anvender du - er det Windows XP eller Windows 7? Bruger du Internet Explorer som browser, og har du for nylig opdateret denne til version 9?

Mvh Stephen

Hej Stephen, og tak for din udholdenhed med svar.

Jeg bruger Windows XP og Internet Explorer som browser, og ja - jeg har opdateret til version 9.

Venlige hilsner Bente.

Omdømme 3

Hej Bente

Dit problem er uden tvivl opstået i forbindelse med opgraderingen af Internet Explorer, men så vidt jeg ved, kan du ikke køre version 9 på Windows XP?

Prøv at kigge på denne Microsoft supportside: http://support.microsoft.com/kb/883256/da. Det er nok specielt afsnittene "Brug af funktionen Administration af tilføjelsesprogrammer" og "Fejlfinding af tilføjelsesprogrammer", du skal se på.

Det er måske en idé at prøve at opdatere tilføjelsesprogrammerne. En anden mulighed er at deaktivere dem ét ad gangen og se, hvad der i hvert enkelt tilfælde sker, når du logger ind på TDC's hjemmeside for at læse dine mails. Du kan jo altid aktivere de enkelte tilføjelsesprogrammer igen.

Mvh Stephen

Hej Stephen.

Underet er sket !!!!!

Jeg prøvede dit forslag med at deaktivere alle programmerne, og bagefter gik jeg ind og aktiverede dem igen  -  og vupti  - alt i orden.

Tusind tak for hjælpen.

Mvh Bente.

Omdømme 3

Hej Bente

Det er rigtig godt at høre, at det lykkedes Glad humørikon - og skulle fejlen opstå en anden gang, så ved du jo, hvor du skal lede efter årsagen Blinkende humørikon

Mvh Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P