tilføj service navn?? (spil navn)

hej, hvis der er nogen der ved hvordan jeg tilføjer et spil navn til kategorien "service navne" i port omdirigeringen (tryk på knappen "wizard" i toppen), på forhånd tak. jeg prøver nemlig at oprette en server til et spil ved navn "minecraft"

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej KrinGeLio

Tak for dit indlæg. 

Jeg vil meget gerne hjælpe dig, med er i tvivl om, hvad du mener.

Er det i TDC Homeboks eller på en spil server at du vil ændre navnet?

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Hej og mange tak fordi at du vil hjælpe. Det er inde i selve Homeboksen inde under kategorien "port omdirigering" at der er en lille knap i toppen a siden hvor at der står "wizard" og når jeg trykker på den fører den mig ind til et sted hvor jeg kan vælge i mellem en lang række spil, men det spil jeg gerne vil åbne mine porte og lave en server til, står simpelthen ikke på listen (spillet hedder "Minecraft") og jeg vil gerne putte det på listen så jeg kan åbne mine porte til det og gøre så andre end folk på mit LAN netværk kan tilslutte sig ind på serveren. Og problemet er at jeg ikke ved hvordan jeg skal tilføje spillet til listen.

har lavet et billede som  måske vil hjælpe lidt på at forstå hvad jeg taler lidt om (her er billedet: http://gyazo.com/6bd4e41bcb6b9a1d882d84f73b6d7f28 )

ikke for at presse på men vil meget gerne have et svar

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P