Tilbud på Multiroom

Jeg blev lige så glad, da jeg forleden så, at der nu er tilbud på oprettelse og forsendelse af multiroom boks.

Jeg har allerede 2 ekstra multiroom bokse på min 8mbit linje. Jeg kan dog kun se/optage 2 samtidige kanaler, men det gør ikke noget, når bare jeg har muligheden for at tilslutte alle mine tv apparater. Jeg har stadig et tv apparat i huset der ikke er tilsluttet Hometrio, hvorfor dette er et kærkomment tilbud, men TDC er ikke så nemme at handle med. Herunder har jeg indsat det svar jeg i dag har fået fra TDC vedr. min bestilling på 1 ekstra multiroom boks til mit sidste TV.

Kære Claus,

Tak for din bestilling af TDC produkter.

Grundet tekniske begrænsninger på din ledningsvej, og mængden af båndbredde vi kan levere på adressen, kan vi desværre ikke tilbyde dig produktet, og denne ordre vil derfor blive annulleret.

Har du spørgsmål til dette, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på 7070 3030.

Venlig hilsen,
TDC Online

Hvad skal jeg så gøre? Er der nogen derude, der har et godt forslag til, hvordan jeg får overbevist TDC om, at jeg godt kan have 3 ekstra bokse på min linje, vel vidende at jeg kun kan se/optage TV på 2 bokse samtidigt.

Det er vist muligt at se optaget TV på alle boksene samtidigt - det tager ikke ekstern båndbredde. Det med switch og kabler til TV apparaterne har jeg styr på, så her behøver TDC ikke bekymre sig for at der er tekniske begrænsninger.

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Claus

Prøv at ring til dem og sig at du vil oprette multiroom og at du er klar over begræsningerne på din forbindelse og at du dermed ligeledes er klar over at du ikke kan få flere tv-streams - det eneste du ønsker er den fysiske multiroom-boks. Selvom man kun har 2 tv-streams kan man godt køre med 3 eller 4 bokse.

Held og lykke Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P