tilbagemelding for min ødelagte mobil

ja så er min mobil sendt ind til reperation og jeg får meldingen tilbage om at den ikke kan repereres da der er fugt i min tlf men men men hør så her jeg betaler forsikring hver måned til min mobil som ikke er til nogen nøtte underligt at medarbejderen kan stå og sige at man skal ha en forsikring og uanset hvad der sker med min mobil og om der kommer fugt eller andet at jeg så vil få en anden eller lavet min tlf  på forsikringens vegne eller få det dækket men i stedet for skal jeg nu betale 300 kr og købe en ny tlf og jeg har kun haft den i 2 mdr og den kostede mig 3000 til ingen verdens nytte hvad ffandden er det for en behandling at give folk det er da at narre kunden hvis der ikke rettes op på dette problem d JEG BETALER FOR MIN FORSIKRING JA SÅ KAN JEG GÅ TIL TV MED DET SÅ ALLE ANDRE KAN SE HVORDDAN I BEHANDLER FOLK  SVINERI SIGER JEG BARE 

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Christianmin.

har du fortalt at du har en forsikrng, det er jo ikke sikkert et medarbejderen der har informeret dig ved at du har en forsikring, du er sikker på at din forsiking dækker fugtskader, og andre selvforskyldte skader.

hvis du som mig har HK som fagforening har du sikkert også en forsikring der igennem der dækker sådanne skader.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)