tilbagelevering af homedisk

har modtaget en skrivelse vedr. tilbagelevering af home disk og så skete der i9kke mere jeg modtog en label til at klistre på kassen men kassen er fortsat ikke kommet så nu prøver jeg endnu engang; Kan vi ikke starte helt forfra og at i så sender mig en kasse og en label så jeg kan få denne homedisk bragt tilbage til jer

4 Kommentarer

Hej

Bare af nysgerrighed, var det fordi den ikke virkede, eller bare langsom ( syntes jeg nemlig ).

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis man vil aflevere brugt udstyr til TDC kan man enten aflevere det i en TDC butik eller man kan kontakte TDC og bede dem sende en returkasse, se eventuelt her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449.

Her i dette TDC kunde til kunde forum skal man ikke forvente at finde nogen der kan sende en sådan kasse til dig, her kan man kun forvente at finde andre TDC kunder. Hele ideen med dette forum er netop at kunderne kan hjælpe hinanden med spørgsmål og svar om TDC produkterne.

Hej

Ja det tror jeg kunderne har forstået, men derfor er det jo ikke sikkert at der i dette forum findes en "tråd" der giver et brugbart svar. Ligesom der er mange QandA's der ikke har den korrekt link til mere info.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

Nu tror jeg at jeg tabte tråden som man siger.

Var det et svar til mig kestrup? I så fald skal jeg nok have det skråret ud i pap, for jeg fatter intet af hvad du mener.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)