Tilbage til original tdc stand

Hej

Jeg ville lige høre hvad det vil koste mig at få min Galaxy S ført tilbage til dens originale software på TDC værksted, og hvordan det stiller mig i forhold til Garanti fremover osv.

Jeg er en af dem der er blevet lidt utålmodig i forhold til opdateringen til 2.2.1 så jeg har opdateret uofficielt og har fortrudt det sidenhen, ikke fordi telefonen kører fint ingen problemer der. Vil bare gerne have den tilbage til original software.

Mvh. 

Christian

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Når du selv har været inde og pille i telefonen midster du din garenti, så hvis TDC kan stille den tilbage skal du selv betale for det.

:-) det er jeg godt klar over at jeg skal, hvis du læser spørgsmålet til ende vil du også se at jeg efterlyser en pris på gendannelse af min telefon, det var også mest efter TDC havde haft den inde jeg tænkte på mht. fremtidig garanti..

Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Har læst spørsmålet til ænde, kan ikke lige se du efter lyser noget med pris, jeg er godtnok ikke så god til at læse imellem linjer, så det kan jo være det står der men bare ikke står derHumørikon med tunge

du skal ikke rigne med at du har garenti på din telefon mere, men det kan jo være at TDC ser det sådan at det kun er på software din garenti ikke dækker mere.

det samme gælder efter du har haft den til reperation, priser det er umuligt for os afmindlige tdc kunder at sige noget om, men jeg tror ikke det er billgt

Lige for at man i fremtiden kan få lidt gavn af denne tråd *s*

Jeg har snakket med TDC og fået at vide at det ville koste mig 299kr. at få min telefon tilbage til original Android som den var født med, og at jeg derefter ville have fuld garanti dækning som da jeg købte telefonen(Selvfølgelig gældende 2 år fra telefonens købs dato)

Så jeg har afleveret min SGS til rep. idag.. 

Miela du behøver ikke læse mellem linierne for at se at jeg efterlyser en pris, mit indlæg starter med "Hvad vil det koste mig..."Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)