Til alle med spørgsmål om/eller problemer med Mit TDC TV

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Såfremt, at I har opstartkvaler eller andre problemer med det netop lancerede Mit TDC TV, så skriv venligst her, så vi kan samle det hele et sted, og samtidig gøre det lettere for TDC til at følge i, hvad der sker/evt. skal gøres bedre osv.

Mvh

MacGyver

60 Kommentarer

Jeg har for få dage siden købt en mobil med TDC Rate over 24 måneder, og under kommende regninger står der næste regning er over 4000kr. Men hvorfor?

Undskyld er lidt ny, havde ikke set at det var den forkerte afdeling af forumment. Undskylder igenGlad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Steffen1.

Det er helt ok, det kan ske for alle. 

(Du kan senere - når du får mulighed (kan ses i indstillinger) gå ind og fjerne dine forkert placerede indlæg igen).

Mvh

Macgyver

Efter at Mit TDC startede, er min fjernbetjening( slimline gammel model) begyndt at springe 2 kanaler frem/tilbage når jeg skifter kanal med kanalvælgeren. Nogle gange skifter den også normalt, men det er mest hvis der går lang tid mellem skiftene. 

Har aldrig haft problemet før, der er ingen forstyrende udstyr, og batterierne er helt nye. Har også prøvet at lege med noise reduktion på mit tv, men uden forskeld.

Omdømme 2

Hej gmtrh.

Det, som du nævner med dobbelthop ved brug af P+/P-, har jeg også. Både såfremt, jeg vil skifte kanal med denne, men også, når jeg er inde i tv-guiden, og bruger denne knap til at skifte hurtigere, hvis der ikke er noget, der fanger.

Derinde hopper den også 2 sider ad gangen, så om det skyldes "den gamle" fjernbetjening, eller der er en lille ting, der skal rettes, synes jeg, vi lader TDC om - da det jo er Deres.

Har du prøvet at slukke for Homeboxen/modemmet, så du kan få opdateret softwaren ?

Håber, at dette kan hjælpe dig.

Mvh

MacGyver

Nej det har jeg ikke prøvet endnu, fik opdateret for mindre end en uge siden, men det er da et forsøg værd. Takker for tippet.

Mit virker ikke endnu. "Der står page load error". Er der nogen der kan hjælpe

Omdømme 2

Det var da så lidt, gmtrh. Glad humørikon

Giv dig blot tid, og nyd det.

Mvh

MacGyver

Omdømme 2

Hej kenzoman73.

TDC har fået besked om dette problem, og vil sikkert få det løst hurtigt, da det er meget generende.

Mvh

MacGyver

Får også Page Load Error.

Forresten: Skal man lave tænd/sluk-softwareopdateringsnummeret eller dukker Mit TDV TV op af sig selv når det engang virker?

Omdømme 2

Hej BrorT.

Velkommen til TDC Kunde til Kunde Forum.

Træls, at du også får den - krydser fingre for, at du får det til at køre.

Har du prøvet at slukke for HomeBox/modem (for at opdatere) ?

Kan se, at du fik skrevet det (tænd/sluk), før jeg blev færdig med dette. Her kom Mit TDC uden, at jeg blev nødt til dette, men det kan jo godt tænkes, at det muligvis kunne løse det.

Mvh

MacGyver

Hej MacGyver.

Har da genstartet tvboxen, men af underlige årsager var det ikke faldet mig ind at genstarte modem og Homedisk. Må være distræt her til aften - genstart er jo første punkt i al fejlsøgning. De får alle sammen en tur.

Tak for tippet.

Nope - alt genstartet, stadig Page Load Error

Omdømme 2

Hej BrorT.

Det er heller ikke hver gang, at jeg husker, at jeg jo også kunne prøve begge, og der var da så lidt.

Du må gerne give lyd herinde, hvis dette løser dit problem.

Efter at havde slukket og tændt tv boksen bag på, virkede det som om at problemet med at fjernbetjeningen var løst. Efter at havde genstartet/opdateret både tv boks og modem, får jeg nu også page load fejlenTrist humørikon 

Så nu må jeg jo bare vente på at det kommer til at virke igen øv øv øv

Syntes at mit TDC virker som et godt tillæg til tv delen, men det er nok kun den del med gratis film, og muligheden for at se mine billeder på tvet trådløst, jeg kommer til at bruge.Blinkende humørikon

Omdømme 2

Nej, hvor ærgerligt, når du endelig var så tæt på. Overrasket humørikon

TDC er informeret om dette problem med "page load error", og da flere har samme problem, går der sikkert ikke alverdens tid, før du og andre kan få Mit TDC til at køre.

Det er skam et godt tillæg, og de gratis film er helt sikkert en hitter. Billeder på tv-skærmen er heller ikke tosset.

Held og lykke, og meld endelig tilbage, når det kører, som det skal. Blinkende humørikon

Ja ærgeligt er det da, men ikke verdens undergangMeget glad humørikon

Skal nok melde tilbage hvis det kommer til at virke igenBlinkende humørikon ok da når det kommer til at virke

Da jeg tænder for Mit TDC  i dag, får jeg også PAGE ERROR. Det har ellers kørt fint i 2 dage. Håber TDC snart får rettet fejlen. Det er ellers rigtig godt når det virker. Men det er klart der er begynder vanskeligheder. Sådan er det med alt nyt.

ingen undertekster på 100 film har nu strtet 5 film op uden undertekster.

Desuden fik vi viasatkanaler gratis til den 22 september med de fede tv 1000 kanaler og det hele pludselig blev tv 1000 kanalerne væk igen. ???

og på apps kanalen stod der pludselig page error så der er snart ikke noget af det nye der virker mere...

MitTDC virkede fint igår, men jeg får også en Failed to Load Page; PageLoadException: Unsupported Content Type;Text/html idag. Genstart af boks løser ikke problemet.

Nu virker mit igen, page error forsvundet, og det uden at jeg har gjort noget ud over at se tvMeget glad humørikon

Hmm, ved ikke lige hvor jeg skal skrive dette... men det drejer sig ganske enkelt om den nye funktion med de gratis "100 film"... Jeg syntes det er ret træls at børnefilm som babe og Casper osv. som netop er tilladt for alle IKKE kan få dansk TALE på !! det kan da ikke være rigtigt, for ved jo at de findes med dansk tale når man køber dem på dvd... De ligger jo også i den kategori der hedder børnefilm så Dansk tale er et must i min verden!! For en 4-årig kan altså IKKE læse tekster!!

Er det noget vi kan regne med at kommer eller ??

Til "mand4700" Når vi starter op er der heller ikke undertekster på, men kan du heller ikke selv sætte dem på?? Ved ikke hvilken fjenbetjening du har, men hvis vi på vores fjernbetjening trykker på den knap med et "i" inde i en firkant, får man jo program information op og der kan du jo netop selv sætte undertekster på Glad humørikon Men vil så sige at jeg vil give dig ret i at det er træls at det ikke er på automatisk når man starter en film op...

Med venlig hilsen

Diana og Michael

du skal selv vælge undertekst.

Omdømme 2

Hej.

@ IngeBJ

Det var da et trist tidspunkt, at du fik "Page Error Load". Heldigvis er TDC i gang med at finde ud af, hvad grunden til, at den kommer, er. Så der er lys forude.

@ mand4700

Velkommen til TDC kunde til kunde-forum.

Ang. Viasat/TV1000: Da dette er en kampagne, som de kører for tiden, er det ikke sikkert, at TV1000'eren er med deri. I brevet fra dem er der ikke vist noget om, hvad de viser på dem, men derimod mange andre kanaler.

Da jeg selv har Viasat-pakken i forvejen, har jeg svært ved selv kunne se, at de ikke kører.

Jeg har lige prøvet 100 film, og der havde jeg heller ingen tekster på. Du får underteksterne på ved at trykke på knappen lige over P+/P- (helt til højre) med 4 striber på - Options, og derinde vælge undertekster, og sætte dem til dansk, da den her hos mig stod på ingen.

option

@ tobiaskk

Trist start på Mit TDC TV, men fejlen med Page Load Error er nævnt til TDC, og jeg har skrevet om dit problem, så de skal nok få kigget på det.

@ gmtrh

Nej, hvor lækkert. Så fik vi alligevel noget ud af arbejdet igår. Glad humørikon

@ dpb_og_mlc

Av, jeg kan godt se, at det er en "smutter", og vil derfor viderebringe dette, da jeg godt kan se, at det er svært for en 4-årig. Ligeledes må du hellere end gerne skrive om/kopiere dette med dansk tale ind på denne side i Forslag og Ideer, da det - som du siger, netop må være et "must" til børnefilm.

Mvh

MacGyver

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)