Thyfisker vs. Spækhuggere

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

• Ulf
  • Tidligere administrator
  • 755 kommentarer
Den har gået sin sejrsgang over det ganske land, og nu også her på Forum - bonus, hvis du (som jeg) har familie i Thy [i]

/Ulf

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

hej Ulf

Fantastiske billeder.

Kan også af egen erfaring sige, der skal billeder til, ellers er der ingen der tror på det.

Vi kom sejlende for nogle år siden, var på vej fra Anholt til Læsø, min mand så pludselig vandsøjlen fra en eller anden hval, jeg sad med ryggen til og kunne desværre ikke bevidne det.

Da vi ankom til Læsø og fortalte det til nogle andre lystsejlere, var svaret bare " hvor meget har du drukket i dag" Gal humørikon min mand drikker ikke når vi sejler,så han har altså set det, og det er ikke usædvanligt at støde på hvaler oppe på de kanter.

Marsvin ser vi tit, eller finnen af marsvinet, de er meget sky, så det er sjældent man ser hele dyret, det er dog lykkedes en gang for år tilbage og det er fantastisk at se den slags.

Min mand har også set delfiner da ham og min svigersøn var på vej til Skotland, de fulgte længe båden og vores svigersøn knipsede løs, når de sprang, ha ha han fik kun finnen af dyrene, de var for hurtige, så vi har en masse billeder med delfiner der ikke er "ude" af vandet.Blinkende humørikon

Der er nok af oplevelser når man sejler og bruger sine øjne.

hilsen Bente

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P