Thunderbird mail

Siden den nye udgående server blev indført har jeg oplevet problemer med Thunderbirds advisering for indkommende mail. Jeg har stillet programmet til både at vise nye postmeddelelser med både ikon og lyd, men begge dele er nu forsvundet. Hvordan får jeg disse to praktiske eklementer tilbage?

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lennart1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Vibedrengen.

Jeg vil prøve at lave en lille guide selvom du siger du selv har indstillet det. Håber den er værd at prøve.

åbn Thunderbird

klik på Funktioner> Indstillinger på værktøjslinjen.

Nu, skal du sørge for fanen Generelt er valgt , og under de når nye meddelelser modtages: skal du klikke på alternativknappen for Brug følgende lyd fil . Dette skulle være muligt på knappen Gennemse, så du kan bruge din egen lyd fil ...

Klik på Gennemse , gå derefter til den lydfilen som du vil bruge, som din nye besked modtaget lyd skal være. Når du finder den, klik på Åbn .

Når du er færdig kan du enten trykke Spil/play til at teste din lyd, eller klik OK og vent på en ny besked!

Mvh. Lennart

Hej Lennart

Tak for dit hjælpeforsøg. Det har desværre ikke hjulpet. Der kommer fortsat hverken ikon eller lyd, når Thunderbird modtager en ny mail.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lennart1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen.

Så bliver du nok nød til at geninstallerer dit mailprogram.

OBS. dette kan slette alle dine mails i indbakken.

Mvh. Lennart

Hej igen

Det er pudsigt, for fejlen er en smule periodisk.Pludselig virker det - jeg har mistanke om, at det er bestemte programmer eller lignende, der blokerer for ikonet og lyden?

Omdømme 1

Det lyder underligt.

Måske der kunne være problemer med dine lyddrivers. Er der andre lyd problemer på pc'en? Prøv evt at hente windows live mail og opsætte den der, og se om lyden er bedre deri.

Så finder vi da ud og af det er programmet eller lyden Glad humørikon

mvh. Lennart

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)