Telmore til TDC

• Deltager
  • 4 kommentarer
Hej,

Jeg er ved at skifte fra Telmore Bredbånd til TDC HomeBox - ADSL.

Mest for at få det kobberet kan levere og Play til ca. samme pris.

Jeg fik mit TDC udstyr for omkring en måned siden og jeg har ikke fået sluttet det til endnu.

Min internet forbindelse hos telmore virker stadig. Jeg havde ellers regnet med at den var opsagt pr. 1. marts.

Jeg har diverse porte åbne og faste ip-adresser i dhcp serveren. Det kan sikkert flyttes med en times arbejde -- men hvis jeg kan blive fri, så er det bedst.

*Skal* jeg tilslutte det nye udstyr for at skifte? Vil det gamle ikke bare virke? Det er jo TDC i den anden ende lige meget hvad der står på regningen.

Hvornår slutter mit telmore abonnement? Jeg går ud fra at TDC koordinerer at jeg ikke betaler dobbelt.

Kundenr. 304199

1 Kommentar

Hej lldata

Det lyder til på det du skriver, at vi lige skal have tjekket op med om det er TDC du har på addressen nu eller om det stadig er telmore, der kører på linien.

Som udgangspunkt skal du tilslutte vores udstyr, når forbindelsen ophører hos Telmore. Hvis der nu skulle opstå fejl, derude så kan vi ikke hjælpe dig, hvis det er udstyr fra Telmore, og ikke vores box der er tilsluttet derude.

Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker at få tjekket op på dit abonnement. Du finder telefonnummeret her: www.tdc.dk/kontakt

Hilsen

Sharmilon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)